Jump to content

338 lapua i links


Krieghoff Optima

Recommended Posts

Heisan, vær grei å forandre overskriften på emne her, til noko som er litt meir informativt. Den overskriften din, er lite informativt for folk som kan hjelpe deg, og veldig vanskelig å søke på i etterkant, dersom andre skulle søke etter det samme som du.

Link to comment
Share on other sites

Nei kan desverre ikkje svare deg på den der Krieghoff..Et tips til, eg hadde forandra emne tittelen til " Rifle i .338 Lapua Magnum i links" så får du med links også.. Jo betre trådtitler, jo betre blir det å søke etter sånne ting i etterkant. Og takk for at du ordna teksten. :)

Link to comment
Share on other sites

Men kan man bytte fra 338 til "alle de adre" kaliberene som finnes for denne riflen, dvs. 300 W.M., 308 og 223 ??

 

Mener at jeg en gang leste at 338 ikke kunne byttes med de andre. Men mulig det var den gamle verionen og at Tactical 2 er nyere... eller???

Link to comment
Share on other sites

Men kan man bytte fra 338 til "alle de adre" kaliberene som finnes for denne riflen, dvs. 300 W.M., 308 og 223 ??

 

Mener at jeg en gang leste at 338 ikke kunne byttes med de andre. Men mulig det var den gamle verionen og at Tactical 2 er nyere... eller???

 

Tactical 2:

.223 Rem.

.308 Win.

.300 Win. Mag.

.338 Lapua Mag.

 

LRS2:

.223 Rem.

6 mm Norma BR

6,5x55

.308 Win.

.300 Win. Mag.

.338 Lapua Mag - kun som fast installert.

 

Norske butikker omtaler LRS2 som Tactical 2, selv om det er litt forskjell på disse.

 

Link: Blaser Precision Rifles

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...