Jump to content

L.E.A.F.


Loddfåvne

Recommended Posts

Jeg er et stort arcteryx fan og denne serien så veldig interessant ut. Som du sier i en annen post er disse produktene tilpasset en annen aktivitet med blant annet tilpassede lommer og annet fargevalg enn vanlige Arcteryx serien. Spesielt sekkene så gode ut.

 

Ser at disse produktene ikke uten videre kan kjøpes over nett. Som vanlig finnes det meste på ebay.

 

http://bit.ly/NbLAB

Link to comment
Share on other sites

Stoler ikke helt på eBay. Skal klare å finne bedre kanaler enn det.

 

Tar man sine forhåndsregler på ebay er det veldig trygt! Kjøp fra selgere med høy rating og mange salg, så er ebay en god salgskanal for produkter man ikke lett kan få tak i andre steder. Betaler man med MasterCard vil også de refundere ved svindel. Betalingstjenesten PayPal som driver betaling ved ebaykjøp refunderer også ved svindel, og selger ekskluderes fra ebay. Det ville jo selvsagt vært å foretrekke å gå ned på den lokale sportsbutikken.

 

Tips for ebay handel:

 

http://www.dinside.no/780387/slik-handler-du-paa-ebay

 

Si gjerne i fra om du finner en bedre kanal:)

Link to comment
Share on other sites

Spesielt sekkene så gode ut.

Sekkene ser ut som om de har samme bæresystem og utforming som Bora serien, litt flere reimer riktig nok. Basert på det kan jeg nok berefte at sekkene er gode men mindre egnet til tyngre bører (25-30+). Jeg har en Bora som har vært brukt flittig, men jeg ikke ser for meg at kommer til å få mange turer på fjellet nå etter at jeg kjøpte meg en Powerframe. Noe av det som irriterte meg mest med Boraen var mangelen på sidelommer, men bedre sekk å bære når den er lastet med 15-20 kg skal du lete lenge etter.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...