Jump to content

Knall pris på S&W.


Fozzy357

Recommended Posts

De fleste forhandlere her på Østlandet tar ca. 7700 - 8000,- for en 686 - 6 tommer.

 

Jeg henta min i kveld hos XXL i Sarpsborg for 5490,- :mrgreen:

 

Selger kunne ikke forklare den store prisforskjellen, men hvem bryr seg med det, så lenge en kan spare godt over 2000,-?

 

Våpenet ble kjørt i fra "sentral lageret" i dag, så jeg vil tro at denne prisen gjelder for hele landet.

 

Så nå er det bare å få tuna dyret, kjøpe nye dier og forsikte! (Og da har jeg ennå penger til overs mtp. "full" pris!)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med ny pang! Flott valg etter min mening :)

 

Tuning kan du gjøre selv. Etter å ha sett video på hvordan dette gjøres så angrer jeg faktisk på at jeg betalte noen 1500 kroner for å gjøre det. AGI (american gunsmithing institute) har DVD på hvordan du kan gjøre det. Et nytt fjærsett og en keramisk pussestein til noen få kroner er alt som skal til. Er du kjent på nettet så kan du få tak i AGI filmen.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med ny pang! Flott valg etter min mening :)

 

Tuning kan du gjøre selv. Etter å ha sett video på hvordan dette gjøres så angrer jeg faktisk på at jeg betalte noen 1500 kroner for å gjøre det. AGI (american gunsmithing institute) har DVD på hvordan du kan gjøre det. Et nytt fjærsett og en keramisk pussestein til noen få kroner er alt som skal til. Er du kjent på nettet så kan du få tak i AGI filmen.

 

Takker!

Ja, du sådde et frø nå. Får surfe litt i morra natt og se hva jeg finner.

Link to comment
Share on other sites

De første 5 skudd kunne jeg dekke med en 5 kroning
Snakker vi her om to meters hold, begge hender og ubegrenset tid da? :lol: Fleip til side, dette er jo utrolig bra våpen da! Det er bare det at de ikke går så bra i en konkurranse... (Periodisk feil!)
Link to comment
Share on other sites

Er det ingen som rett og slett kjører original S&W?

Jeg har sett skrekkeksempler på tuning, det som er slipt vekk er borte for alltid.

Topp kvalitet smøremidler på de rette stedene er ofte like greit.

 

 

Man må da ha litt tiltro til fabrikken også :D

 

Fozzy357's testserie viser jo at det er mye god revolver selv om den er original.

 

Kanskje faktorkrav på revolver kunne gi de gamle hederlige originalene en renessanse :?:

Link to comment
Share on other sites

 

Kanskje faktorkrav på revolver kunne gi de gamle hederlige originalene en renessanse :?:

 

Den diskusjonen har gått før, les tidligere tråder og du skal få svar. :wink:

 

Lurer egentlig på hvordan de tenker som tror at en faktor vil endre resultatlista :roll:

 

 

Skal du være med på og konkuransedyktig på dagens feltløyper, nytter det ikke med et originalt våpen.

 

Skulle vært artig og sett markert på resultatliste fra Kalvedokk sist helg, hvem som skjøt med en original revolver, som det ikke var gjort noe som helst med :D

Tror neppe det er er mer enn 5 stk . .

Er de blant de 10 beste ,,, bøyer jeg meg i støvet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...