Jump to content

Litt info for oss uinvidde?


Polardego

Recommended Posts

Hvordan går det med alle planene som det ble vist til under oppstart? Noen som kan fortelle litt om prosessen?

 

"Ja så sitter vi her igjen

og venter på at noe skal skje

Og hjertet blir kaldt

mens ølet blir varmt

og vi begynner å få litt vondt for å le"

 

Er ikke ment som en kritikk, er bare nysgjerrig :)

Link to comment
Share on other sites

Ved siden av å ha jobb og kanskje fritid, har de fleste av oss en del å gjøre i kulissene på kammeret. Det synes kanskje ikke så godt utad, men det skjer noe stort sett hele tiden. Innimellom drift, planlegging, utvikling og vedlikehold av forumet - i tillegg til behandling og utredning av innspill som f eks Kammerstevnet.

 

I mellomtiden forsøker vi å få tid til å skaffe informasjon rundt registrering av organisasjonen, men før dette skal den stiftes. Når det er gjort blir den registrert i Brønnøysundregistrene, domenet kammeret.no overført til organisasjonens eie, og generalforsamling holdes. I tillegg skal det utarbeides regelverk for organisasjonen, og charter for forumet (der undertegnede har personlig ansvar og er en smule på etterskudd, når sant skal sies).

 

Det går fremover, men ikke så fort som vi trodde - men fremover. Vi vil være helt sikre på at vi gjør dette riktig, og bruker derfor tiden til å sørge for stabil utvikling av kommunikasjonskanalen vår. En viktig del av årsaken til at det går treigere enn først antatt, er at forumet og alt rundt det ihvertfall for meg ble annerledes enn jeg hadde forventet. Annerledes, men mye mer komplisert. Annerledes, men duverden så artig.

 

Det er fremdeles mye å ta tak i, men jeg håper på vegne av moderatorer og interimstyre, på forståelse for at det tar tid å gjøre jobben skikkelig når vi først gjør den. Til gjengjeld er planen å gjøre dette til et resurssted for alle som vi bruke det og bidra enten med spørsmål eller svar. Eller rett og slett et ønske om å formidle noe.

Link to comment
Share on other sites

Som om jeg skulle ha skrevet det selv! :)

 

Kanskje spesielt dette punktet: ..

"I tillegg skal det utarbeides regelverk for organisasjonen, og charter for forumet (der undertegnede har personlig ansvar og er en smule på etterskudd, når sant skal sies)"
. :mrgreen:

 

 

 

Håper at et aldri så lite treff på en skytebane kan ordnes tidlig i en av vår/sommermånedene. Der vi kan skyte/prate/ljuge og kanskje konkurrere litt og ha annet sosialt samvær . Jeg har foreslått at vi kan ha en generalforsamling på dette treffet med deltagere som får automatisk stemmerett ( siden de møter opp personlig uten et anonymt nick å gjemme seg bak) til å velge et styre for de to første årene.

 

Men som Morten sier.. Det er en del å ordne, og for å få dette i riktige former så må det gjøres i riktig rekkefølge.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...