Jump to content

USP 9mm til production(praktisk skyting)


Badger

Recommended Posts

Hei, Hk USP 9mm til production, er det noen som vet om det er lov å ha: utsmidd mag brønn med tilhørende 18 sk magasiner

og match avtrekk montert? Eventuelt er det noen som har erfaringer med dette i production(IPSC)?

 

På forhånd takk! :)

 

PS! Beklager hvis dette er en "re-post"!

Link to comment
Share on other sites

Det ligger egentlig litt i navnet "production" såvitt jeg tolker det, da er det pistolen rett ut av eska.

 

Jeg sjekket dette på min Tanfo, hvis jeg skulle montere justerbare sikter på denne (den har faste) og sette på gummigrep så er det rett i Standard klassen med en gang. De modifikasjonene du nevner er heftigere en de jeg fikk avslag på, så saken virker klar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sjekket dette på min Tanfo, hvis jeg skulle montere justerbare sikter på denne (den har faste) og sette på gummigrep så er det rett i Standard klassen med en gang. De modifikasjonene du nevner er heftigere en de jeg fikk avslag på, så saken virker klar.

 

Du kan fint bytte til justerbare, sålenge du ikke må maskinere eller endre sleiden for å få montert dem.

Du kan også sette på "aftermarket" grep sålenge de har samme profil (form, tykkelse og størrelse) som orginalgrepet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...