Jump to content

Feltstevne på Sessvoll lørdag 13.juni 2009.


BJH

Recommended Posts

Velkommen til vårt feltstevne på Sessvoll.

I år har vi fått baner som gjør at vi kan lage en kort løype som gir mindre gåíng, og mer skyting. Venting har de siste årene ikke vært tema på våre feltstevner, på tross av rundt 300 starter pr. stevne.

Se link til invitasjonen her: http://www.nopdal.com/Felt_NOPDal_Sessvoll2009.pdf

Kart og vei beskrivelse kommer etter hvert her: http://www.nopdal.com/

Link to comment
Share on other sites

Det er gode muligheter til at Børselars (Petter B.) kommer til å ha stand hos oss på Sessvoll denne dagen.

Vi lover ingenting, men Petter skulle prøve å få det til.Vi kommer tilbake med info om dette nærmere datoen for stevnet.

B-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Feltbanene på Sessvoll har følgende GPS koordinater.

Rutenett: UTM (WGS 84) 32V 618371 6679807

Eller ved rutenett: Bgr./ lgr. hddd*mm. (WGS 84) N60 14.265 E11 08.269

Mye veiarbeid ifm. ny E6 kan nok gjøre at GPS´n "ser" veier som nå om dagen er stengt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

OT

 

En enkel løsning på lange linker som ikke fungerer frittstående er å lage en klikkbar tekst ved å legge linken inni den første url-taggen [url=link]. Således:

[url=http://www.nopdal.com/Program_junifelt2009_NOPDAL_v1.pdf]klikkbar link[/url]

Det blir da seende slik ut: klikkbar link.

 

For at folk skal oppfatte at det er en klikkbar tekst kan man lage teksten blå og/eller finne på andre ting: klikkbar link.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Fullt mulig å "fylle" løypa mht. skudd og figurer, men her er det innersoner med +1 poeng pr. skudd i innersone på alle

figurene og DET skiller brutalt.

Mister du en figur er det 3 poeng bort...og når det gjelder soner så forsvinner det fort noe poeng for oss som veiver litt....

B-(

Link to comment
Share on other sites

:) Jeg er nok en 'veiver og vingler' selv, så det plager neppe meg med små innersoner! Er fornøyd hvis jeg treffer noen av de jeg. Gleder meg til en tur til dere i år også, håper dere har gode avtaler med værgudene!
Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til en tur til dere i år også, håper dere har gode avtaler med værgudene!

Skal vi tro på yr.no, sier de nå at blir det 17 grader overskytet oppholdsvær på Sessvoll nå til lørdag.

M.a.o. det beste feltværet en kan tenke seg.

Velkommen skal du være :D

Link to comment
Share on other sites

Fint! :D Da stoler jeg på deg!

(Yr.no sier nå noe annet, men det skyldes sikkert et virus!)

Lørdag 13.06.2009: 13° Regn. Lett bris, 5,1 m/s fra nordvest. 3 mm nedbør i døgnet.

29mpvo2.png

Sessvoll Lørdag 13.06 Dagtid kl 12 – kl 18.

10° Skyet. Lett bris, 4 m/s fra nord-nordvest. 0 mm nedbør.

B-)

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Vil takke alle som møtte opp på feltstevne hos oss på Sessvoll for at dere var med på å gjøre dette til en veldig hyggelig dag med mye god skyting, til tross for ei noe i overkant "stram" løype. Pent vær fikk vi også (litt ruskete på morran, men det gikk fort over etter noen intense bønner til- og samtaler med værgudene). Gleder meg til neste gang vi sees!

 

Mvh

 

Marius, NOP/Dal

 

Post Scriptum: Dette er forøvrig også min første post her på forumet. Jeg fant fort ut at jeg måtte registrere meg, da det gikk en del prat blant deltakerne om at "på kammeret står det ditt og datt".

Link to comment
Share on other sites

:) Flott stevne og bra vær (som lovet!)! Men hvorfor så sparsomme med pappen? En feltkonkuranse med frimerker blir krevende for de fleste... (Jeg orket ikke mer enn tre runder! Så jo ikke blinkene engang!)

Veldig fint med fri skytestilling på standplass 6! Her var det mulighet for de som foretrakk liggende, knestående eller stående etter eget valg!

Få med dette på andre stevner også dere som arrangerer!!

 

 

Velkommen på kammeret mlaache!!

(Det som ikke står her på kammeret er neppe verdt å vite... :mrgreen: )

Link to comment
Share on other sites

:) Flott stevne og bra vær (som lovet!)! Men hvorfor så sparsomme med pappen? En feltkonkuranse med frimerker blir krevende for de fleste... (Jeg orket ikke mer enn tre runder! Så jo ikke blinkene engang!)

Veldig fint med fri skytestilling på standplass 6! Her var det mulighet for de som foretrakk liggende, knestående eller stående etter eget valg!

Få med dette på andre stevner også dere som arrangerer!!

 

 

Velkommen på kammeret mlaache!!

(Det som ikke står her på kammeret er neppe verdt å vite... :mrgreen: )

 

Hallo Voff! Takk for tilbakemeldingen.

Sa jo at den var lei :D

Vi tenkte på en runde til høsten igjen, men da med...andre størrelser på figurene .....tror jeg..Til vårt forsvar var det jo likt for alle.

 

Var det du som fikk tilbud om å få fullt hus hvis du la alle skuddene i halen på haren i dag eller var det en annen?

 

"By tha way" data ansvarlige lovet å legge ut resultalene i morgen.

B-)

Link to comment
Share on other sites

:) Var en på samme lag.. Han gikk ved siden av meg. Uansett gikk det så dårlig at jeg ikke hadde tatt i mot tilbudet! :roll: Hihi!

Sett gjerne opp en runde til høsten ja! Lillehammergutta stiller! Alltid gøy med en tur til Sessvollmoen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...