Jump to content

Lang leveringstid på S&L


hunter boy

Recommended Posts

Nå har jeg ventet i snart 8 måneder på at den nye pipa skal komme (Shultz & Larsen), rifla ble send inn for godt over en måned siden å da skulle de nede på jakt og friluft ha fått send pipa fra danmark "allerede", ble lovet at pipa skulle komm etter 2-3 måneder da jeg kjøpte den. Ingen ting har skjedd. Har vert i kontakt med selger flere ganger, han har ringt og ringt flere ganger, men får ikke noe godt svar på hva som skjer? Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre.. må no sette noen krav snart når ting tar så lang tid!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

På gamle sluttstykket var det en tråd som kun omhandlet schultz og larsen, og desverre ble det beskrevet mange lignende situasjoner som den du beskriver her, og det kan tyde på at fabrikken ikke har kapasitet nok i forhold til hva de oppgir som forventet leveringstid og lignende.

 

Har du ringt direkte til Schultz & larsen, eller har du kun forholdt deg til importøren jakt og friluft? hvis det siste ville jeg tatt en telefon til Danmark. Det er ikke vits å sende mail, jeg gjorde det da jeg hadde et spørsmål en gang, og har enda ikke fått svar. På hjemmesidene deres er det desverre ikke noe telefonnummer (jeg har hvertfall ikke funnet det) så det må du få tak i på annen måte.

 

Ellers er vel det beste tipset jeg kan gi deg å ringe å mase så mye du orker og klarer til jakt og friluft. Kanskje foreslå rabattertpris og lignende? men det spørs vel egentlig hvor mye det hjelper :cry:

 

Uansett, lykke til

Link to comment
Share on other sites

Virker ikke som om schultz & larsen er interresert i å selge noe. de klarer jo f*** ikke å sende et løp en gang. når man ikke klarer å produsere eller sende et løp på 8 måneder da!!! snakket med forhandler i dag å han hadde ikke hørt noe fra dem. han hadde snakket med de nede på jakt og friluft, fabrikken var helt håpløs så de vurderte å kutte ut schultz & larsen.

Link to comment
Share on other sites

Dette er fryktelig synd. Det går jo ikke an å tilby produkter som de ikke klarer å levere :evil: Slik service i et samfunn som er så preget av konkurranse betyr vel egentlig at schultz og larsen til slutt vil forsvinne fra alle butikkhyller, og det er også synd i og med at det er flotte våpen. Skjønner ikke at de vil seg selv så vondt :cry:

Link to comment
Share on other sites

blir kanskje så jeg får ordnet med annet løp og kaliber av annet merke, men dette er virkelig dårlig av schultz & larsen.

 

Ring og snakk med Are Venemyr på Jakt og Friluft. Det er han som er importør og han gir deg et ordentlig svar på dette.

Vet de får inn et parti løp nå i nærmeste fremtid.

Noen ganger er det bedre å gå rett på importøren i stedet for forhandler.

Link to comment
Share on other sites

Men nå skal ikke jeg bare legge ut om ditt å datt, det trenger jo ikke være noe i det jeg har hørt, men det er fryktelig synn at det skal ta slik tid, for det er jo noen virkelig flotte våpen. Liker dem veldig godt. Var i kontakt med selger i går så håper det ordner seg så fort som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Ser det er mye snakk om shultz her, men prøv å bestill en sauer nå. Det tar 6 mnd nå. og en kompis har ventet på et sauer løp i over 2 mnd nå. Så jeg vet ikke om det er bransjen eller hva det er. Det er nok ikke bare i Danmark de sliter med å levere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...