Jump to content

Stok til baikal IJ 18 hagle


Recommended Posts

Jeg var på utkikk etter russerstokk for noen år siden (sikkert 10-12). Da fikk jeg prisoversikt fra G-Sport (ta prisene med en liten klype saltkjøtt) om at fortre kostet rundt 170kr (uten leamikk), og kolben kostet ca 380kr (for IJ18).

Men joggeskopusheren bak disken ville ikke bestille dette for meg ettersom det sto at det måtte tilpasses av børsemaker; Og da mente han G-Sports børsemaker! Gav seg ikke på dette. Han mente jeg måtte sende inn børsa for å få treverk fra dem - og da ga jeg F og har fremdeles samme raklete, sprukne stokken (full av skruer og araldit :lol: )!

Tror jeg ville laget egen kolbe og fortre hvis jeg var deg. Det meste fra Star er enten bjørk eller dårlig bøk, men har også lest her på kammeret at en hadde fått Star med valnøtt (type lav klassifisering).

Har du leamikken som åpner fortreet?

 

PS! Hvis noen har en (gjerne gammel og støgg) Starstokk til gammel O/U med dobbeltrigger til overs, punger jeg gjerne ut noen grunker for handelen!

Treverket på min er nå sprekkete og sprøtt og limet sitter ikke lenger (grunnet dårlig stramming av kolbeskrue og idiotisk mye våpenlurium på treverket før jeg fikk den i hende). Ikke lenger noe smykke for å si det sånn... :lol:

2uq2n1w.jpg

Kan ikke love kjærlig omtanke for en eventuell ny stokk, men den skal få være med på mye morro!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...