donner Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Da har Saeed samlet en del av klippene av folk som prøver t rexen hans (577) jeg sier bare Se og dø he he http://www.wimp.com/gunshot/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeivVidar Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Han er ihvertfall ikke redd for børsa si! Tro hvor mange ganger den har vært i gulvet og i veggen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermitt Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 ....om denne bare hadde hatt kikkert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikD Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Han er ihvertfall ikke redd for børsa si! Tro hvor mange ganger den har vært i gulvet og i veggen? Om man nærmest eier Dubai, så har vel ikke en børse eller to noe særlig å si så lenge man får underholdning ut av det. Forøverig er noen av de lokale som fyrer av faktisk småkriminelle, som får "æren" av å trekke av som en del av straffen deres! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeivVidar Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Om man nærmest eier Dubai, så har vel ikke en børse eller to noe særlig å si så lenge man får underholdning ut av det. Forøverig er noen av de lokale som fyrer av faktisk småkriminelle, som får "æren" av å trekke av som en del av straffen deres! Nei sant det, men da har man også råd til en elendig tasco eller Zos med 2 cm øyeavstand slik at de småkriminelle kunne fått kjent litt smerte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser68 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Når den rifla spytter ut eit nesten 15 mm prosjektil på 750 grains ( nesten 50 gram ) i ein hastigheit på ca 750 m/s, så kan du tenka deg til at det blir LITT rekyl. Det er heilt rått og sjå på det der.. Eg hadde avstått testskyting med den der iallefall.. Men eg skulle gjerne hatt 1 sånn patron i samlinga mi, det er sikkert å visst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruttlysten Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 skall jeg være ærlig så trur jeg di fleste av oss her inne hade klart det ti ggr bedre en det vi ser der,,, trur ikke en eneste en av di bruker noe som helst gjennomtenkt teknikk.. mye rekyl blir det uansett men dog mere konktroll. disse folkene ser jo bare domme ut... hade di brukt en ultralett rifle i 30-06 hade mange av di derre folkene også grinet vont.. helt sikker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
donner Posted March 17, 2009 Author Share Posted March 17, 2009 Forøverig er noen av de lokale som fyrer av faktisk småkriminelle, som får "æren" av å trekke av som en del av straffen deres! Hvor har du det fra?ikke fra saeed iallefall møtte saeed i fjor i rsa og han fortalte at de fleste som prøver denne rifla er medarbeidere og utlenninger som jobber i og med hans firma de lokale er venner av saeed !denne rifla er topp lada og det skal godt gjøres å holde igjen rekylen uten problemer selv for en erfaren big bore skytter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Humbo Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Har ikkje desse klippa lagt ute på accuratereloading i årevis? Meinar å ha sett dei for minst 10 år sidan. Men moro med et gjensyn likevel! Der er óg mange fleire enn dei som var linka til i denne tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts