Jump to content

Nye klipp m 577 t rex


donner

Recommended Posts

Han er ihvertfall ikke redd for børsa si! Tro hvor mange ganger den har vært i gulvet og i veggen? :lol:

 

Om man nærmest eier Dubai, så har vel ikke en børse eller to noe særlig å si så lenge man får underholdning ut av det. Forøverig er noen av de lokale som fyrer av faktisk småkriminelle, som får "æren" av å trekke av som en del av straffen deres! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Om man nærmest eier Dubai, så har vel ikke en børse eller to noe særlig å si så lenge man får underholdning ut av det. Forøverig er noen av de lokale som fyrer av faktisk småkriminelle, som får "æren" av å trekke av som en del av straffen deres! :wink:

 

Nei sant det, men da har man også råd til en elendig tasco eller Zos med 2 cm øyeavstand slik at de småkriminelle kunne fått kjent litt smerte :lol:

Link to comment
Share on other sites

Når den rifla spytter ut eit nesten 15 mm prosjektil på 750 grains ( nesten 50 gram ) i ein hastigheit på ca 750 m/s, så kan du tenka deg til at det blir LITT rekyl. Det er heilt rått og sjå på det der.. :shock:

 

Eg hadde avstått testskyting med den der iallefall.. :mrgreen:

Men eg skulle gjerne hatt 1 sånn patron i samlinga mi, det er sikkert å visst. 8)

Link to comment
Share on other sites

skall jeg være ærlig så trur jeg di fleste av oss her inne hade klart det ti ggr bedre en det vi ser der,,, trur ikke en eneste en av di bruker noe som helst gjennomtenkt teknikk.. mye rekyl blir det uansett men dog mere konktroll.

disse folkene ser jo bare domme ut... hade di brukt en ultralett rifle i 30-06 hade mange av di derre folkene også grinet vont.. helt sikker! ;)

Link to comment
Share on other sites

:shock: Forøverig er noen av de lokale som fyrer av faktisk småkriminelle, som får "æren" av å trekke av som en del av straffen deres!

Hvor har du det fra?ikke fra saeed iallefall :? møtte saeed i fjor i rsa og han fortalte at de fleste som prøver denne rifla er medarbeidere og utlenninger som jobber i og med hans firma :wink: de lokale er venner av saeed !denne rifla er topp lada og det skal godt gjøres å holde igjen rekylen uten problemer selv for en erfaren big bore skytter :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...