Jump to content

Særdeles lesverdige tråder!


vingemutteren

Recommended Posts

Jeg har etterhvert fått med meg at kammeret besitter endel særdeles lesverdige tråder, mitt problem er at jeg aldri husker hvor de er når jeg får akutt behov for kvalitetslektyre.

Da det er muligt at lignende tråd eksisterer annet sted på forumet, får jeg bare be kamerfolket bæreover med meg om jeg tråkker i opptråkkede spor.

 

Jeg savner altså en egen "best of" liste, over de trådene som har skilt seg ut som noe helt spesielt og i egen klasse.

Så jeg tenkte å starte en slik tråd her, med oppdatering av første post etterhvert som ting dukker opp.

 

Først ut er de som ligger meg på minnet her og nå, og jeg kommer ikke til å rangere trådene. Da de hver for seg allerede er noe helt eget om de listes her.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Fraulein Angelinas Spa opphold (Prosjekt Angelina. Vi renoverer en drilling.)

 

Ms Overkil II (Vi bygger båt, igjen!)

 

En anderledes safari/jaktreise til Sør-Afrika 2007

Link to comment
Share on other sites

Det ville også være fint å kunne "abonere" på tråder i forumet og ikke bare på E-post.

 

"Se dine innlegg" virker jo bare på de tråder som du selv deltar i, så en "Mine favoritter" hvor jeg selv kan lage min egen vingemutterliste ville være fint.

 

(Bare et ønske...)

 

 

 

 

14

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...