Jump to content

Leter etter ståldyr.


.30 Herrett

Recommended Posts

Da nærmer sesongen seg, og vi i klubben ønsker oss flere silhuetter å skyte på.

Etter å ha lest gamle våpen og våpenjournalen, fikk jeg den ideèn om at det kanskje er gamle nedlagte klubber rundt om i kongeriket, som kanskje har ståldyr liggende å ruste opp :(

Skal nok greie å skyte av de rusten vi :lol:

Tips mottas med takk :D

 

Vi er også ute etter mål for luft også. Har ringt rundt og undersøkt litt, men det virker tomt. Fint hvis noen kan gi et tips hvis det skulle ligge/henge/slenge noen i en butikk og støve ned..

Link to comment
Share on other sites

Takker for linken, men det blir nok ikke de rette figurene dette.

 

Har vært på noen sider i usa hvor de har figurer, men som C.Patron skriver, så blir det for mye i frakt.

 

Alternativet blir nok å få skåret ut av noen her i området. Men de luftfigurene er da så fryktelig små........

Blir nok ikke med håndholdt skjærebrenner nei.

 

Hadde vært supert om noen av de "nedlagte" klubbene eller gruppene fra -80 tallet hadde hatt silhuetter liggende..

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Da nærmer sesongen seg, og vi i klubben ønsker oss flere silhuetter å skyte på.

Etter å ha lest gamle våpen og våpenjournalen, fikk jeg den ideèn om at det kanskje er gamle nedlagte klubber rundt om i kongeriket, som kanskje har ståldyr liggende å ruste opp :(

Skal nok greie å skyte av de rusten vi :lol:

Tips mottas med takk :D

 

Vi er også ute etter mål for luft også. Har ringt rundt og undersøkt litt, men det virker tomt. Fint hvis noen kan gi et tips hvis det skulle ligge/henge/slenge noen i en butikk og støve ned..

 

 

Becotrading har for luft..

Link to comment
Share on other sites

Alternativet blir nok å få skåret ut av noen her i området. Men de luftfigurene er da så fryktelig små........

Blir nok ikke med håndholdt skjærebrenner nei.

 

Eg trur eg veit om nokon i "nærområdet" ditt som kanskje kan hjelpe dersom det blir krise. Trur heller ikkje at størrelsen på luftfigurane skal være noko stort problem. Men det skal eg prøve å få sjekka i løpet av morgondagen. :)

Link to comment
Share on other sites

Sit og knotar med skjæretegningane i skrivende stund. Dere som er drevne veit vel kvar eg finn måla på fotplatene for luftfigurar? Det står ikkje noko om fotplater i reglane for luftpistol/-rifle på metallsilhuett.no

 

 

Stemningsbilde frå jobb.. :D

 

normal_IMG_1349.jpg

 

 

Edit: Skrivefeil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...