Jump to content

Hogue skjefte til mausern


Reinsberg

Recommended Posts

holder på og gå i innkjøp i en gammel bane mauser

 

skall bruke den på jakt og elg bane klasse jeger

så denne børsa skall veie ret under 4.5kg

sikte blir mest sansynlig en LEUPOLD EUROPEAN

 

og nå står skjefte får tur

 

http://www.midwaynorge.com/apps/ebrowse ... +11550+***

 

noen som vet forskjellen på disse to skjeftene?

 

er bedingen i disse skjeftene god nåkk?

 

noen med erfaring?

kvalitet eller plastik drit?

 

 

takker på får hånd

Link to comment
Share on other sites

Etter mye frem og tilbake bestilte jeg et "fullbedda" Hougskjefte til en Rem700 jeg har. Det kommer i posten i morgen, eller dagen etter, så da kan du få tilbakemelding. Jeg ble "solgt" pga overflaten. Myk, stille og godt grep.

 

 

 

det hadde vert supert.. :)

 

vet du vekten på skjefte? kan du eventuellt veie det når du får det??

ta noen bilder av innsiden av skjefte med bedingen og det helle..

Link to comment
Share on other sites

Hei. Jeg har en Mauser M98 med en slik Hogue alu blokk bedding. Låsekassa passa rett inn uten annen tilpassning enn fjerne en liten kant med en fil. Kjøpte nye skruer. Denne Mauseren er et rent reserve jaktvåpen og blir ikke så mye brukt, men jeg er godt fornøyd med kolben så langt.

 

Og leser nå med interesse om ham som bestiller en til sin REM 700, - det blir mitt neste prosjekt. Jeg liker kolben så godt at jeg vurderer å kjøpe en slik til min Rem 700 (short) også. ( Her spiller vekt en rolle, så jeg ser fram til bilder og å få høre vekten.)

Link to comment
Share on other sites

Hallo!

 

Trodde at skjeftet skulle komme i dag, men i følge posten.no har det Bevegd seg fra Gardermoen til Oslo. Hvilket blir feil vei, men det snur vel nesen nordover igjen i morgen. Postens veier er uransakelige... Det har forresten gått over to uker siden jeg bestilte det. Etter en samtale med Knut på Midway fik jeg vite at det har vært en tur til Danmark. Ikke Midway sin feil, men Posten, Bring, eller hva det nå en gang heter.

 

Jeg håper at jeg har det i hende før helgen, men vi får se... Jeg skal veie det og poste vekten i denne tråden.

 

Remington "prosjektet" mitt har fått et navn: "The Gummi Gønn" :mrgreen: !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...