Jump to content

Skytebane Tromsø


kjell74

Recommended Posts

Enkelt å greit.

Hvor er nærmeste åpne skytebane i Tromsø området. TJFF sin bane åpener ikke før i Juni - Juni det er 6 mnd til, skjønner ikke vitsen med skytebane når den er åpen 2-3 mnd i året.

 

Hva gjør resten av skytefolket i Tromsø området når det klør i fingeren.

 

 

Kjell

Link to comment
Share on other sites

Da har de seg!

 

Temmelig fantastisk, bor i Tromsø og har ikke vært innom Andresen?

 

Stikk innom der og spør ka folk gjør når de ikke har seg, så får du grei beskjed om alle alternativer - og kaffe kanskje om du er grei gutt!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Som nylig utflyttet Tromsøværing så vet jeg at det er skyting hele året på anlegget i Tønsvika! (brukte værtfall å være d)

Nå er jeg ikke sikker på hvem som får skyte dær, mener å huske at det er DFS som bruker denne...

Det er værtfall en mulighet.

 

Ligger også en godt bortgjemt bane i Skulsfjorden, men husker ikke om det er bare hagle skyting dær :roll:

 

Edit:Skriveleif

Link to comment
Share on other sites

Tromsø Skytterlag holder til i tønsvika, jeg har hørt rykter om at det er noen som skyter endel hele året med diverse "villkatter" der. Egen jaktskytegruppe tror jeg det er der.

 

Hvordan kommer jeg i kontakt med de, kjørte ut til skytebanen i går og den såg fettestengt ut.

Sente en mail til skytelaget og fikk svar om at de drev med 22LR skyting innendørs, ingen ting galt med det men det er ikke det jeg er ute etter.

Link to comment
Share on other sites

Så alt er ved det vanlige i Tromsø ser jeg. Var vel som jeg sa da? Om vinter'n har man seg og om sommer'n skyter man.

 

Lite å gjørra med det, er det ikke? Man få ta Tromsø som det er tror jeg. Jeg klarte i allefall ikke å endre på noe.

 

Ikke bare det, men de har seg så mye at de ikke engang gidder å gå inn på kammeret for å gi sitt bidrag?

Link to comment
Share on other sites

i Tromsø er det stort sett bare 2 ting å gjøre knulle og drikke!

Du kan jo fortsatt gjøre de 2 tingene. Og nå er det jo også så kaldt ute,og begge tingene hjelper til med å holde varmen :)

Og når du får lyst til å skyte så er det bare å ta kontakt med oss i jegergruppa til Tromsø skytterlag.www.tromsoskytterlag.no

 

Hilsen

Leder av Jegergruppa

Jan Erik Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...