Jump to content

Våpenbutikk i Seattle?


phoines

Recommended Posts

Har tenkt meg til Seattle neste måned og lurte på om det er noen her inne som har informasjon om noen gode våpenbutikker der? Har prøvd å google litt, men kun navn og gateadresser kommer opp, og jeg kunne helst tenke meg å få opp noen websider slik at jeg kan gå inn og se hva de måtte ha av "snadder" på forhånd :D. Anyone :roll: !?!

Link to comment
Share on other sites

Takker og bukker, Maja :D. Det er det som er problemet at ved googling så kommer ikke helt de store treffene opp på butikker i det området. Derfor jeg tenkte at kanskje noen her inne på forumet hadde vært i området selv og kanskje hadde noen tips.

 

Jeg har nå klart å finne meg en friluft/fiske/jaktbutikk i Portland, Oregon som jeg kommer til å stikke innom hvertfall, så får vi se hva de har der av ting og tang :wink:. Noe bør det være av interesse :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Skal vi se. den største og billigste er vell Wade's (hyggelig fyr)

http://www.wadesguns.com/

den ligger litt øst for Seattle. Var en del innom der ja.

Så ligger det et par stykker ved Aurora (Hway 99) mellom 81NE og 130NE (Butch's og en til som jeg ikke husker navnet på)...

 

Homesick now...

 

Fikk dessverre ikke anledning til å stikke innom disse butikkene, men til min store begeistring fant jeg ut at Cabelas hadde en butikk ikke langt fra Seattle :D! Den lå ganske enkelt til på I5, ca. tre kvarters kjøring sør forbi Seattle, i en by som heter Lacey. Butikken var enorm (hvertfall ifht til hva jeg er vant til :P).

 

Det var mitt tips til eventuelle interesserte som skal en tur over dammen og til Seattle området :D.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...