Jump to content

Bisonjakt


villreinjegeren

Recommended Posts

Heisann Hallgeir.

Jeg har jaktet Elk i Colorado. Gjorde på offentlir grunn på grunn av prisene på de private. Hørte om rancher med priser på hunretusen dollar for garantert trofe elk.. Nå er jo dollarkursen lav, så dette blir jo billigere nå, men 5500 USD i trofejakt tiden er ikke urimelig i et godt område. Se ut som en fin eiendom, og stor. Vet ikke hvordan det er å jakte buffalo der, de jeg så langs veien var tamme, mulig de er ville de på ranchen? Det eneste jeg reagerer på når jeg leser nettsiden deres er at de ikke skriver noe om success rate, så langt jeg kan se i alle fall. Det pleier amerikanske outfitters å gjøre, og dersom de ikke gjør det lurer jeg på hvor stor sjansen er for å skåre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg stusset litt på det jeg også, så på flere andre nettsider der skrev de 100% suksessrate, det skulle vel bare mangle hvis det er slik jeg tror; Bison som er vant med folk/"tam" da blir det vel som å slakte kua.

 

Det er krongete og komme seg dit (Rapid city) med fly, koster ca 5500- med tre bytter, via Washington og Denver, kommer til å lete videre etter steder som er noe enlere kommunikasjonsmessig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...