Jump to content

Introkurs i blodspor på stord


jaktlykke

Recommended Posts

Dersom det er noen her inne som bor i nærheten av stord og har lyst til å lære litt om hvordan komme i gang med blodsportrening, så skal Fitjar Stord Hundeklubb holde kurs 27-28 februar.

 

Blodsporkurs: 27. og 28 februar 2009

Kursleder blir blodspor- og ettersøksdommer Helga-Mari Tessem,

Tidspunkt: Fredag 27.02 (kveld) blir det teori, og lørdag 28.02 praksis.

Pris: Kroner 350,- for medlemmer av Fitjar og Stord hundeklubb, og 450,- kroner for ikke medlemmer.

Sted: Stord (nærmere lokalisasjon må vi komme tilbake til).

Påmeldingsfrist: 20.02.09

Påmelding til: tove.heggoy@rabbencamping.no

Tlf: 91101749

 

Husk å oppgi telefonnummer når du melder deg på.

 

Velkommen på kurs!

 

http://www.fitjar-stord-hk.net/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Låner tråden litt jeg:

 

Skulle gjerne vært med på et slikt kurs, men da på sentrale østlandet. Noen som veit om klubber som skal holde introkurs i blodspor, som er tilhørende sentrale østlandet?

 

Jevnaker JFF pleier å ha et blodsporkurs på våren, med Hr og Fru Nilsen som instruktører. Jeg har gått dette kurset med dachsen min, med hell, og skal i ilden med jämthunden min nå til våren.

Link to comment
Share on other sites

Takker! Kjenner ikke til Herr og fru Nilsen, så send gjerne mer info på PM hvis du har! Jevnaker er jo knall!

 

Har snakka med en i Oppland Dachshundeklubb i kveld og, de driver vist fælt på Lena, så er ikke værre enn at jeg kan dra dit og!

 

Så får man bare håpe at Birk ikke har blitt for glad i ferske spor enda, så jeg kan forhåpentligvis få han godkjent!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...