Jump to content

Offisielt medlem av Idiotklubben


Perpålsa

Recommended Posts

  • 1 month later...

Er medlem! Har klart det hele tre ganger. Auu.

 

Men den morsomste soeknaden til denne klubben staar fadern for. Vi var paa skytebanen for aa faa registrert treningsskudd foer oppskyting. Pappa skyter bra med sin 308, men han mente at han kunne skyte enda bedre om han slappet helt av.

 

Saa han la seg bak boersa og var slapp i kroppen som gele. Skuddet gikk av og plutselig sto det en liten foss ut fra mellom oeynebrynene:)

 

Og han er liker ikke aa drite paa draget, spesielt foran "folk" saa han snek seg med handa i panna ut av skytebanen med et rimelig roedt ansikt!

 

Slemt aa le, men humrer fremdeles over den :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Her kommer det....Jeg skjøt ei ku istedenfor ungdyr....

Noen som kjenner igjen den følelsen når du vommer ut dyret etterpå og hele laget står taust rundt og ser på deg med medlidende øyne? I tillegg lå den så vanskelig til at vi måtte dra den nesten 800 meter for hånd. Det ble ikke sagt noe særlig mer da........

 

Det hører med til historien at kua heldigvis var under 150 kg og gikk som ungdyr. I mellomtiden før den ble veid følte jeg meg som æresmedlem!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...