Jump to content

Sightron 3-10*56


skattebo

Recommended Posts

tsv.gif

 

Kikkerten over er en Sightron SIII 6-24x50 LRMD (long range mil-dot)... Kjøpt hos Jaktfall. Den sitter på en .300 Win Mag og har fått 2-300 skudd med supre resultater. Anbefaler merket på det varmeste! Slår mange kikkerter når det kommer til kvalitet kontra pris!

 

Run and buy.....eller løp og kjøp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

SIII-serien er meget bra og de fleste blir veldig positivt over optikken. Har ikke erfaring med de lyssterke modellene men begynner å få releativt grei erfaring med 10-50x60-modellen. Det er også meget bra øyeavstand på disse kikkertene, som kan være kjekt å ha på mange rifler.

Link to comment
Share on other sites

har skutt litt med 30-06 med den nye kikkerten påmontert,dette er en veldig grei kikkert for pengene,vart litt skuffa når eg såg gjennom kikkerten i dagslys,men etter flere seine kvelder med mange rådyr på eitt grått jorde må jeg si at dette er en veldig bra kikkert,skammelig god optikk.

Skaut den berømmelige firkanten testen,og kikkerten kom tilbake til utgangspunktet på siste serien og ikke minst velllllllldig lang auge avstand, så skal du få blått auge med denne kikkerten så må du ha kjempemagnum. :mrgreen: Meopta tactital kikkerten min må nok sjå seg forbigått av sightorn trur eg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...