Jump to content

Utlån av lappeverktøy for Sako Vixen (påmelding)


Erlend Meyer

Recommended Posts

Her kan man melde seg på for å låne verktøy for lapping av låseklakker på Sako Vixen:

Jigg.jpg

Jigg+montert.jpg

 

Tanken er som følger: Alle som vil låne må melde sin interesse her og gi meg fullt navn og adresse på PM, når man er ferdig sendes verktøyet til neste mann på lista (sjekkes med meg på PM). For å spare porto og få den rundt i greit tempo kan folk i samme område slå seg sammen, men verktøyet overlates ikke til til andre uten min godkjenning. Dette er ikke for å være vrang, men det er alltid noen som "glemmer" at de har lånt ting eller somler unødvendig, og jeg gidder ikke å måtte ringe rundt til ørten personer for å finne ut hvor ting har stoppet opp.

 

Høres dette ut som en grei løsning?

 

Håper det er greit at jeg legger ut nic'k og by/kommune/fylke her så folk kan slenge seg på om den passerer i nærheten.

 

Vi trenger også en grei bruksanvisning, noen som har en lenke til en grei forståelig resept?

 

Lista så langt:

Tika - Trondheim

Jamez - Trondheim

Jeger'n - Ringsaker

Spets - Hedmark

 

Vi lar den vel gå en stund ut i neste uke før utsending så folk får tid til å slenge seg med.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...