Jump to content

Klassiske 22 lr finpistol pluss evt grovpistol.


Pappapangpang

Recommended Posts

Har solgt meg ut og ned når det gjelder håndvåpen.  Får utløp for mine seriøse konkurranseambisjoner på andre arenaer.  Så er ute etter noen kosevåpen for klubbkonkurranser.

 

Falt egentlig litt for en Walther PP sport med langt løp, men er jo alt for lang til å kunne brukes lovlig til NSF skyting, for pen til å kappes er den også.... 

 

S & wModell 17 med full lug er også noe jeg titter på. 

 

Noen forslag på våpen Jeg kunne titte på.   Gjerne klassiske pene pistoler.  Men en fordel at de kan benyttes til NSF sitt finpistol program (hovedsaklig Naise og VM) 

 

 

 

Edited by Pappapangpang
Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Browning international medalist (også kjent som model 150) fra 1973 som sitter som støpt i hånden min. Klarer knapt å løfte den uten at siktene danderer seg pent mellom øyet og blinken. Utmerket vektbalanse for min del, da den ikke er så fremtung som en del konkurransejern. Upåklagelig kvalitet. Personlig har jeg ikke møtt noen annen pistol jeg skyter så bra med, dog det skal nevnes at jeg på ingen måte dominerer toppen av resultatlistene med noe slags våpen.

 

Veldig individuelt hva av pistoler som passer den enkelte, men vil anbefale å tafse litt på en international medalist om du skulle komme over en.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...