Jump to content

Brno varmint 452/453


Guest loudenboomer

Recommended Posts

Warum?

 

Berre å ta mekanismen ut av stokken, og skru ned justeringsmutteren under fjøra det (obs! Husk å lette låseskiva fra mutteren, før en prøver å skru mutteren).

 

Mine ligger på 700-850g med orginal fjær, kun helt nedstilt. De var ca 900g kg da de var ny, men etter litt bruk så har de roet seg med litt lavere vekt. Sansynligvis p.g.a max tilslitte flater etter litt bruk (begge avtrekkerne mine er justert hos børsiser, fordi de trengte det). Jeg har også fikset avtrekkstopp på mine avtrekk (herligt).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest loudenboomer
Jeg har også fikset avtrekkstopp på mine avtrekk (herligt).

 

Jeg har selv "montert" en slik stopp på avtrekket i form av en treklosse og et strips. Dette forbedret samlingene flere hakk. Hadde planer om å borre/gjenge et hull i avtrekker bøylen og sette i en skru som avtrekket kunne stoppe på. Er det denne typen stopp du har montert?

Link to comment
Share on other sites

Nei, litt mere finesse enn som så (selv om det egentlig er en grovsmedjobb). :wink:

Les i denne tråden du.

 

Jeg også merket en klar forbedring i samlingene mine med avtrekkstopp, så for meg var det ikke noe å stusse på, begge riflene har nå denne løsning (selv om den er noe mer pent gjennomført på 17hmr'n min).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...