Mort Posted October 24, 2023 Share Posted October 24, 2023 Er det noen som vet om det er mulig at kjøpe et nytt deksel til tårnet som reservedel ? Og hos hvilken forhandler/importør ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sølvrev Posted October 26, 2023 Share Posted October 26, 2023 De første kikkertsiktene fra Minox jeg så var hos Alm Våpen og Villmark. Nå har det nok skjedd litt endringer med den butikken, men jeg ser Skitt Jakt forhandler din modell. Send en mail eller ring til dem og hør om de kan skaffe nytt deksel, ev. oppgi hvem som er importør i Norge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morpho79 Posted October 26, 2023 Share Posted October 26, 2023 Blåbyen jakt og fiske på sortland kjøpte vel stort sett hele restlageret av deler fra Nordskog for en tid tilbake, men jeg vet ikke hva de har gjort med det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts