Jump to content

Billig 30-06


Negroj

Recommended Posts

Hei! Jeg er nykommer når det kommer til jakt med rifle. Jeg lurer på om hvor det finnes treningsammunisjon til 30-06, ca under 15 kr patronen. Har skutt med jaktmatch fra xxl til nå for 15kr patronen. Ser de har fiocchi ammunisjon til 11kr patronen, har sett mange her klage på fiocchi .223, er ammunisjonen fortsatt dårlig og evt om dette gjelder 30-06. Det var klager på at .223 ammunisjonen var det mye klikk på. 
 

Jeg har funnet ut at å rett og slett skyte på bane med rifle er gøy, så jeg er ikke den som vil skyte 30 obligatoriske skudd ila året på bane og ferdig med den saken. 
 

virker som ammunisjon har steget kraftig de siste åra? Ser flere på forumet her som fikk 30-06 for 5 kr for typ 10 år siden. 

Link to comment
Share on other sites

Priser på ammo har  ca doblet seg i pris på 2-3år så dine observasjoner er dessverre heilt korrekt.
Her har du pålitelig ammo til ein hyggelig pris sett ut frå dagens marked. Merk at det er lik pris for jaktammo og trening. Ikkje at eg skal oppfordre til å bruke dei på matelg, meire for at du kan velge den eine om det er tomt for den andre😉
https://www.landro.no/partizan/116591/partizan-30-06-180-grs-sp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...