Jump to content

Lakelander 389, 308 sluttstykke


BA

Recommended Posts

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt en Lakelander 389, kaliber .308.

Våpenet ble sendt meg i posten, med våpen og sluttstykke i separate pakker.

Utrolig nok har pakken med sluttstykke forsvunnet i posten, slik at jeg nå sitter med ei flott rifle, uten sluttstykke 😭

Hjelper lite med erstatning fra posten.

 

Noen som vet om det er mulig å skaffe dette "et eller annet sted", eller er det kanskje noen der ute, som har et for salg?

 

Kommenter gjerne her eller send meg en pm om du har en løsning på mitt problem  😀 

Link to comment
Share on other sites

BA skrev (På 2.7.2023 den 18.58):

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt en Lakelander 389, kaliber .308.

Våpenet ble sendt meg i posten, med våpen og sluttstykke i separate pakker.

Utrolig nok har pakken med sluttstykke forsvunnet i posten, slik at jeg nå sitter med ei flott rifle, uten sluttstykke 😭

Hjelper lite med erstatning fra posten.

 

Noen som vet om det er mulig å skaffe dette "et eller annet sted", eller er det kanskje noen der ute, som har et for salg?

 

Kommenter gjerne her eller send meg en pm om du har en løsning på mitt problem  😀 

 

Hvem er det som er så tjukke i hue at en sender sluttstykke i posten uten sporing for å spare noen tiere?

I slike tilfeller gjelder Norgespakke som innleveres på posten med umiddelbar registrering/scanning av ordentlig pakkelapp med avsender og mottaker. 

Link to comment
Share on other sites

Torf skrev (1 time siden):

 

Hvem er det som er så tjukke i hue at en sender sluttstykke i posten uten sporing for å spare noen tiere?

I slike tilfeller gjelder Norgespakke som innleveres på posten med umiddelbar registrering/scanning av ordentlig pakkelapp med avsender og mottaker. 

Hei!

Til senders forsvar må jeg nevne at pakken ble sendt med sporing. Men hjelper lite at pakken er scannet inn på avsender sted, når alle spor forsvinner etter det :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...