Jump to content

Til alle dere som har en Winchester 94


Robinson

Recommended Posts

Jeg har en litt spesiell utfordring. Jeg har kjøpt en Chiappa Little Badger og når jeg monterte en liten Leupold kikkert jeg har liggende på den, blir det svært liten plass for tommelen til å spenne hanen. Jeg bestilte meg en hammer extension ( og litt annet) fra en nettbutikk som tilbyr en del stasj  til Chiappa Little Badger. En Amerikansk butikk.  Når jeg bruker tracking US mail som sender dette, viser det seg at det er kommet til Oslo og sendt der fra mot meg for 2 uker siden. Men dette kommer aldri fram frykter jeg nå. Brownell selger også flere hammer extensions, men disse er for spesifikke riflemodeller. Blant annet Winchester 94. Mitt spørsmål er: Kunne noen av dere tatt fram ett skyvelære og målt bredden på hanen. Og tykkelsen sånn ca 5mm fra tuppen. Da kan jeg sammenligne med min hane og eventuelt bestille en extension fra Brownell. Jeg har handlet mye av dem og er vant til at de leverer. 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Winchester sin extension passet ikke. Jeg kjøpte en til slutt av en amerikansk nettbutikk som var ment å passe, men den passet dårlig ( jeg brukte fil i sporet til hammer forlengeren) ,  men syntes ikke det ble bra. Den ligger i en skuff en plass. Jeg puttet på en Aimpoint jeg hadde liggende og bruker hanen slik den er.  Jeg har en  liten Leupold med lang øyeavstand liggende, og tanken er å finne en montasje som gjør at denne kikkerter kan montere  foran hanen. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...