Jump to content

5.11 Range Bag: En anbefaling


Wadcutter

Recommended Posts

Etter å ha slept rundt på en IKEA eske med alle skytetingene oppi i en god stund fant jeg ut at det var på tide å finne en egnet bag til å ha utstyret i. På www.opsgear.com fant jeg en 5.11 Range Bag til en god pris. Det finnes mange andre slike bagger der ute, men denne virket best og hadde en perfekt størrelse. Prisen jeg betalte var 99 USD + 55 USD for ekspress post. Totalt ca 1150 kr (den ble ikke stoppet i tollen).

 

Baggen har 2 innerlommer for håndvåpen, samt en egen lomme for håndvåpen i magasinlomma. Det følger også med en egen ammo bag som passer i midten, eller den kan tas ut. Du får også med en pose med snøring til tomhylser.

Bærestroppen er solid og bred noe som gir god komfort. Alle sømmer er solide og baggen tåler en høy vekt. På utsiden er det 4 lommer, 1 stor magasinlomme og lomme til brusflaska.

 

Legger ut noen bilder så dere kan se. Baggen anbefales på det sterkeste.

 

Julen08032.jpg

 

Julen08025.jpg

En hendig pose til tomhylsene.

 

Julen08026.jpg

Bærestroppen er meget behagelig. Om ønskelig kan stroppen flyttes over på den lille baggen til ammo.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

5.11 har veldig mye bra. Når det gjelder rangebag, så har jeg med vilje ikke skaffet meg den grunnet farge.

Ofte når jeg er ferdig på banen, så er det skumring, da er det noe dritt at bag'n er sort. Noe som for meg gjør det vanskelig å se innhold.

5.11 burde levert den i flere farger. Om de absolutt vil ha den i sort, burde den vært i en lys farge innvendig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...