Jump to content

Før jeg drar (bank)kortet...


B.Hansen

Recommended Posts

@M67Yes, skal man skyte 8 stages som utfordrer to av Europas beste skyttere (håper ikke jeg overdriver nå) så holder det ikke å vinne vanlige DFS NV-stevner liggende på bane med diopter og reim.  Jeg har notert ned flere sider med lærdom, og fått bekreftet at PRS-gjengen er like super som man har hørt.  Kommer sterkere tilbake når jeg har fått spart opp til rifle og optikk, og trent masse med optikken på stoler, paller, dekk, tønner, rør, kryss osv.

 

Tusen takk igjen for rausheten!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Etter å ha fått så mye god hjelp og til-og-med fått låne drømmeriflen en dag så er det riktig å avslutte denne tråden med et bilde av hva jeg akutt endte opp med å dra (bank)kortet på.  113.000,- and counting.  Forsikringen dekket 46.000.  Mellomlegget hadde blitt en fin Vision med hyggelig optikk, men den ligger plutselig lenger frem i tid så nå skrapes det sammen til kompletteringssett til STR 200 samt en rimelig kikkert.  Livet kunne vært værre.

 

Snapchat-1450374258.jpg.c3f6f4f946948aec7445d369815bc9df.jpg

  • Thanks 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...