Jump to content

F-class på Bisley (video)


Torf

Recommended Posts

Til dere som driver med F-class anbefaler jeg en tur på Bisley som er en gammel legendarisk skytearena. 

2 timer til London/Gatwick med Norwegian fra Gardermoen + en time med bil fra Gatwick til Bisley.

 

Jeg er så heldig at jeg har fått skutt endel på denne banen, med lånte våpen, selv om dette ikke er min gren.

Det klør faktisk i fingern når jeg ser denne videoen.

 

 

Her er rifla jeg skjøt med siste gang jeg var der, AI AT med S&B.

 

Sony 124.JPG

Edited by Torf
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De fleste som skyter/ skjøt F-Class i Norge har vel meldt seg ut i raseri over styrets oppførsel. Vi fortsetter å skyte, men kan vel ikke kalle det verken F-Class eller UNL... "Jalla-langhold" kanskje? 
Jeg kjørte faktisk forbi Bisley i dag, og kom til LGW med akkkurat den ruta du nevner. Veldig enkel og grei reise.

 

K

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir helt matt av slik oppførsel i styre og stell. Hva skal man med fiender når man har slike "venner"..

 

Synd du ikke fikk tid til å kikke på banene. Alt er helt åpent så det er bare å gå rundt hele området.

 

Jeg var der første gang i 1980 som jr-skytter og da fikk vi i pausene skyte på 1000yds med Lee Enfield i 308 med tung pipe og diopter.

Det er skremmende lenge siden.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...