Jump to content

Finnish brutality match


Torf

Recommended Posts

Løpingen er frivillig,  dvs man slipper det om man deltar i en annen divisjon. 

Hadde vært en kul match å delta på, men jeg for min del ville nok gjort det så enkelt som mulig og med det utstyret jeg ellers bruker, ikke fullt specops kit 😄

Men det matchene blir jo utsolgt omtrent før de blir lagt ut 😝🤷‍♂️

Link to comment
Share on other sites

Kjempekul match. Har vært der to ganger selv, i 2018 og 19, hadde billett til i år, men lommeboka strakk ikke til.
Løpe-delen er nytt fra i år, og er fordi en av sjefene på matchen har vært i oppklaring (eller noe sånt, jeg er sivil) i det finske forsvaret, så han ville gjøre det litt mer ekstremt i år. Du kan delta med manuelle rifler også om du vil, men da blir stevnet betydelig vanskeligere.

Det er også en av få matcher jeg har vært på hvor alt har blitt ferdig før timeplanen 😛
Jeg skøyt Irons (jern-sikter) i 2018 og Open i 2019
Bare å spørre meg om det er noe en lurer på om denne matchen.

Edited by Carl Volt
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Carl Volt said:

Kjempekul match. Har vært der to ganger selv, i 2018 og 19, hadde billett til i år, men lommeboka strakk ikke til.
Løpe-delen er nytt fra i år, og er fordi en av sjefene på matchen har vært i oppklaring (eller noe sånt, jeg er sivil) i det finske forsvaret, så han ville gjøre det litt mer ekstremt i år. Du kan delta med manuelle rifler også om du vil, men da blir stevnet betydelig vanskeligere.

Det er også en av få matcher jeg har vært på hvor alt har blitt ferdig før timeplanen 😛
Jeg skøyt Irons (jern-sikter) i 2018 og Open i 2019
Bare å spørre meg om det er noe en lurer på om denne matchen.

Ja, hvorfor du ikke fikk sponsorer og fikk dratt @Carl Volt?

 

Kongeprestasjon har det uansett vært!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...