Jump to content

Ettablera reveåta eller la det vera


Stihl Crazy

Recommended Posts

Er ifrå ei øy som har vore revefri iverfall så lenge eg kan hugsa men no har den kome. Grunnen til og prøva og halda revebestenden nede er sauedrift, tar lam.

 

Er det i den forbindelse lurt og anlegga åta på garden eller gjer ein vondt verre og drar inn enda meir rev som kan gjera skade?

Link to comment
Share on other sites

Stihl Crazy skrev (17 timer siden):

Er det i den forbindelse lurt og anlegga åta på garden eller gjer ein vondt verre og drar inn enda meir rev som kan gjera skade?

Hvis vi forutsetter at du skyter revene som kommer til åtet, kan det da umulig bli mer skade:winke1:? Hvis åta bare blir en fôringstasjon skjønner jeg problemstillingen....

Nei, fleip til side. Jeg antar lammene er blitt så store nå at reven ikke lenger er en trussel. Og at hensikten med åte er å skyte rev. Men da må du være på hugget!

Link to comment
Share on other sites

Tenker akkurat det same, nødt til og senda nokon på permanent ferie ellers blir det berre koldtbord. Er for lamma til neste år, kjem vel nye til våren vil eg tru.

 

Trur eg prøvar og annlegge åta, spørsmålet er litt kvar ho skal ligga. Har eigentleg to plassar. Ca 60 meter frå eit tomt bolighus i tunet. Men åta vil vel lokka til seg kråka vil eg tru som nok ikkje er lika populært. Her kan eg sova og ha revevarslar dersom eg får til og bruka den. Reven var her og i fjor vinter og grov på ein nedgravd sau. Ligg litt i glaninga pga går ein veg i nærleiken, men lite trafikk og ingen om natta.

 

Det andre allternativet er på eit beite ikkje så langt vekke, ligg litt øde til, her har eg ei ørlita plankebu men ikkje snakk om og sova i ho. Der er det ikkje så nøye med kråker og sånt men spørsmålet er om eg orkar og sitta der, eventuelt får eg bygga ei ny som eg kan sova i men spørsmålet er kor ofta eg orkar og gå opp og legga meg i beitet, nei det blir rett og slett for tungvint. Er det nokon måte og hindra kråkene på? Skyta dei? Skremmer vel reven då.

Link to comment
Share on other sites

Stihl Crazy skrev (13 minutter siden):

Ca 60 meter frå eit tomt bolighus i tunet. Men åta vil vel lokka til seg kråka vil eg tru som nok ikkje er lika populært. Her kan eg sova og ha revevarslar dersom eg får til og bruka den.

Få deg en effektiv lyddemper, godsnakk med naboene, og skyt kråkene også!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk tips om å blande billigste sort hundemat med billigste sort tacokrydder for å lokke inn rev til hovedåta på vinters tid. Ikke testet selv så vet ikke om det fungerer.

Før frosten kommer så funker det nok like bra med slakteavfall lagret i store plastdunker i et par uker før det legges ut. Den lukta……

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...