Jump to content

Jakt kveld!!


510 Førland

Recommended Posts

Hei alle afrika interiserte.

 

Den 6. januar får eg besøk av innehaveren av Sabel Thorn Safaris i Sør Afrika, Leslie Carbutt og hans kone Linette Carbutt.

De er her i norge mest på ferie og for å besøke meg, men de er også veldigt interiserte i å få flere norske kunder der nede, så de kommer til å Informere litt, vise film og gi gode tilbud en kveld her i Sogndal og en kveld på Voss.

 

Har kjempe god erfaring med han som outfitter og anbefaller han på det sterkeste. Skal ikke garantere at han er den billigeste på alt, men har mange gode tilbud på pakker, opphold og dyr som de fleste skal slite med å slå. Ellers har han mange gode områder med alt som kan skytest i Sør Afrika. Han har og noen av de beste områdene for bueskyttere om det er noen som er interisert.

 

Om dere vill reise å jakte av Leslie, så hjelper han med alt, inkl flybiletter om dere vill. Dere har direkte kontakt med han, og ikke noen fordyrende mellom ledd, så eg regner med at dere får det så billigt som det er muligt og mye for pengene + første klasses qualitet-

 

Regner med det er flere norske arrangører som ikke liker at eg skriver dette, men eg syns det er flere her som skal ha muligheten til å jakte i afrika uten å måtte betale altfor mye. Det er like lett som å kjøpe en tur av en norsk arrangør, men billigere.

 

Om dere er interisert i høre på hva han har å si, + se film og få priser, så send en pm, så skal eg gi detaljer om tid + sette dere i kontakt med han.

 

Espen

Link to comment
Share on other sites

Har nå fått noe respons for denne safari kvelden, men kunne godt tenkt meg litt flere!!

 

Det blir torsdag 8.01.09 kl 19.30 på voss, der kommer det og en person som vill snakke litt om bue jakt om noen er interiserte. Stedet er rett ved amfi senteret.

 

På Kaupanger i sogndal kommune blir det fredag 9.01.09 kl 19.30 på hjorten kro!! Der blir det og sjangs til å kjøpe mat og alle typer drikke varer, så det kan bli en kjekk kveld.

 

Espen

Link to comment
Share on other sites

Fint tiltak dette Espen :D

 

Det er ikkje ofte at me som bur litt grisgrendt til har moglegheita til å gå på noko slikt.

 

Vonar at kjerringa ikkje har planlagt noko som "må" gjerast den kvelden.

 

Draumen om afrika er der sjølv om det ikkje er moglegheit å reise dit dei 2-3 fyrste åra for min del.

Link to comment
Share on other sites

Hepp Espen

 

Eg fekk vite i dag at eg skal jobbe seint i morgon kveld, fekk kalenderen med plikter på pulten i dag. Så eg kan desverre ikkje komme, for kjerringa skal på jobb, rett etter eg kjem heim igjen. Men eg har tipsa et par, som kanskje dukker opp, så me får sjå om ikkje det kjem nokon og kikkar på det der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...