Jump to content

Oppgradering av optikk på 22 lr


magnum_mauser

Recommended Posts

Eg vurderer ein skikkelig oppgradering av min cz 452. Det blir i tilfelle eit nytt avtrekk, ny stokk og optikk. Pr i dag står det ein Nikon stirling mountmaster 3-9x40 på den, med retikkel med kulebanekompensator. Det som plager meg mest med denne kikkerten er at den er av ein slik optisk kvalitet at dersom eg stiller dioptrien slik at retikkelet er skarpt, går det på bekostning av kvaliteten på bildet, er retikkelet skarpt, må paralaksen stå på ‘uendelig’ og då er bildet i beste fall ullent. I tillegg er ikkje klikka heilt nøyaktig på denne. 

 

Salongen min er i all hovedsak eit instrument for mengdetrening relatert til jakt, blinkskyting på alt frå fallfigurer til papp. Eg skyter på hold frå 30 til 100 meter - men desidert mest på rundt 60 meter.

 

Eg trenger ikkje ein lyssterk kikkert, men ønsker eit skarpt bilde og pålitelig mekanikk. Kompensator i retikkel eller utvendige tårn vil eg helst ha, men det er ikkje avgjerande. Eg skyter for det meste på x6, og trenger strengt tatt ikkje variabel forstørring, men eg vill ha moglegheiten - 3-9 eller der om kring er perfekt til mitt bruk. Om eg trenger paralaksejustering eller ei, veit eg ikkje? Mesteparten av skudda som går gjennom børsa er mot diverse blinker på 60 meter. 

 

Eg har eit dårlig kikkertsikte til ca 1200 kr i dag. Hvis eg tenker maks 5000 kr, men i utgangspunktet ikkje meir enn nødvendig - for noko som er bedre enn det eg har og som innfrir mine krav. Har dykk då nokon gode alternativer? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...