Jump to content

Härkila Metso Active erfaringer?


Vxr

Recommended Posts

Ny dress skal handles inn, primært tiltenkt aktiv jakt som hundefører under elgjakt og litt smygjakt utover høsten. Min oppfattning er at denne dressen ikke er av de aller varmeste så den kunne kanskje fungert greit under lokkejakt på råbukk i august også. Og for en prislapp på rett i overkant av 4000,- på komplett dress er jeg veldig fristet til å slå til

 

Så som tittelen spør om, er det noen som har erfaringer med den aktuelle dressen? Evt andre dresser som kan passe inn i tiltenkt bruksområde mottass med stor takk

Link to comment
Share on other sites

Eg har metso jakka, og eg har ein del vadmelsbekledning frå andre produsenter, og av alt eg har, er metso det dårligaste. Dvs den er ikkje ubrukelig, men det er "utvatna" vadmel, eg hugsar ikkje blandingsforholdet, men ca 50% vadmel. Og det merker eg i den forstand at metso'n er merkbart tettare og mindre luftig enn min øvrige vadmel. Men som jaktplagg til smygjakt eller jaktformer der ein ikkje nødvendigvis går beinhardt og svetter mykje, er den super. Men som hundefører vil eg ha vadmel som fungerer slik som vadmel skal, dvs eit luftig plagg som holder deg relativt tørr og varm sjølv om ein har svetta mykje, slik at ein kan sette seg ned og ta ein pause uten å fryse.

Edited by magnum_mauser
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...