Jump to content

Tips til stokk for jakt og bane? aka Rem 700 LA


Life

Recommended Posts

Driver med ett lite prosjekt og da skal den gamle stokken til Remington rifla byttes ut. 

Sett på det meste man får tak i til Remington 700 "jævla mye". Det er mange veier å gå, men jeg får liksom ikke helt bestemte meg for hva man skal gå for heller. Jeg har ingen behov for ett chassi som veier x kg, men igjen har jeg ikke behov eller interesse av å jakte stokker som veier 200 gram heller. Det jeg er på jakt etter er å få bytta ut den gamle trestokken med noe som passer meg såpas godt att jeg kan trives med rifla på både banen og jakt. DFS rifla blir nok ikke bytta ut, men att jeg fort blir å fyre av en 500 skudd med Remington i året er heller ikke noe å se bortifra- man skal jo trene med jaktrifla 👍. Er vel like mange meninger som vi er folk, men når jeg nå ikke får bestemt meg for å gå for en

H-S Long Action Rifle stock ---> https://hsprecision.com/product/pss010/

Eller en https://mcmillanusa.com/mcmillan-rifle-stocks/tactical-stocks-adj-a3-5/

 

Man føler seg egt litt som kjærringa i klesbutikken, uansett hvor mye man ser så blir man ikke enig nokk med seg selv😆 Hva hadde folket kjøpt seg?

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde ihvertfall ikke kjøpt noen ny stokk til Remington 700 idag med mindre man skal ha noe veldig spesifikt til PRS feks. Den eneste jeg ville vurdert å kjøpe ny idag er KRG Bravo pga pris og at den gjør litt av begge deler pga vekt.

 

Følg med på bruktmarkedet, så dukker det jevnlig opp ting. Ikke uvanlig å få Mcmillan ned i 4-5000 kr, og HS Precision ned i 2-3000.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...