Jump to content

Skinnemontasje Zeiss v8 1,1-8 til Blaser


Rambol72

Recommended Posts

Hei

Har kjøpt dette siktet brukt på Finn.no og det fulgte med en skinnemontasje. Kan ikke se at Blaser navnet er preget i skinna så jeg tipper det kanskje er en skinne fra Gun Star e.l. 

Jeg har en Blaser R8 Success og synes montasjen blir litt høy. Mener jeg har lest at Blaser har skinnemontasje som både er høy og lav. Er det noen her inne som har denne kikkerten montert i lav blasermontasje som kunne ha postet bilde av hvordan dette ser ut?

 

Link to comment
Share on other sites

V8 siktene er noen feite (men gode) beist med 36 mm tube og blir noe høye på Blaser R8 Success selv i den originale lave skinnemontasjen etter min mening (har ett 2.8-20x56 i lave skinner). Har andre Zeiss (og swarovski) sikter med 30 mm tube og de oppleves ok for meg. 

Nå har jeg riktignok fått ettermontert justerbar kinnstøtte på min Success stokk og det fjerner denne typen problemstillinger. Anbefales.

Link to comment
Share on other sites

Ok, takk for bildet. Ser ut til å være ca samme høyde på den jeg kjøpte så da slår jeg til ro med det. Har vært inne på tanken å få meg justerbar kolbekam jeg også, men klarer aldri å somle meg til dette i tillegg til å måtte sende fra meg kolben en stund. Noen tips til flinke håndverkere i Oslo regionen som tar på seg den type arbeid som ikke bruker evigheter på å levere?

Link to comment
Share on other sites

He He, artig beskrivelse. Nei, jeg føler at jeg har grei kinnkontakt og skyter ok med den andre kikkerten min, så jeg får skyte litt med denne før jeg bestemmer meg. Tusen takk for tips, har hørt andre skrytt av hans arbeid, så da blir det vel å ta kontakt med han dersom det blir behov for det. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...