Jump to content

Pris niva på Remington 700?


HelgeK

Recommended Posts

Har en Rem. 700 i 30-06 som jeg lurer på å selge, til fordel for en Mauser M03

Lurer litt på hva jeg kan få igjen for den?

 

Alt av stål på den er svart og den har synt.stokk.

Oppå den sitter det en billig 3-9x40 i alu mont., er en helt grei kikkert.

Våpenet er lite brukt og er egentlig som nytt.

Om det er ADL el BDL vet jeg ikke, men den har ikke hengslet magasinbunn under.

Link to comment
Share on other sites

Ikke hengslet eller løs boks, da er det en ADL. ADL synth het vel modellen, og er nå avløst av SPS. Kostet vel ikke all verden ny, og om kikkerten ikke er noe å samle på, en alu.montasje er å sky som pesten, da er nok ikke prisforslaget til Peacemaker så alt for langt unna den harde sannhet. Legg ut en annonse og se hva folk byr. Kan komme en gærning og gi det dobbelte :wink:

Link to comment
Share on other sites

Eg har prøvd å selge en som ny rem 700 Bdl i 30.06, med hengslett underbeslag og Hs presicion stokk, picatinny skinne, osv.

Har ikke fått 5000kr for den engang og det er med en stokk som koster ca 4000kr og alt er som nytt.,

 

Tror du er heldig om du får 3000kr, men det kan godt hende.

Eg hadde tipppet 2000-2500kr kunne vert en grei pris.

Finner du en som er ute etter et billigt ok våpen, så er ikke 3000kr allverden heller da.

 

Espen

Link to comment
Share on other sites

Det har i november vært salg på nye Jakt&Friluft som importerer Remington. Salget er nå over men prisene ligger fortsatt ute på hjemmesiden deres. Disse børsene er kjøpt til Norge mens man betalte en femmer pr US dollar.

 

US dollar har steget med over 40% mot NOK de siste 3 månedene. Prisene på både nytt og brukt kommer til å stige i tiden fremover. Ikke gi den bort nå til for lav pris.

Link to comment
Share on other sites

jeg kjøpte 700adl på gsport for 1.5 - 2 år siden (tror jeg det var) og betalte 3000,- (uten kikkert)

da kostet den 3500,- med bsa kikkert

så det er vel tvilsomt at du får mere en 3000 for den, du er vel mere lønt med å beholde rifla og ha den i tilegg til mausern :)

Link to comment
Share on other sites

så det er vel tvilsomt at du får mere en 3000 for den, du er vel mere lønt med å beholde rifla og ha den i tilegg til mausern :)

 

Ja hadde det hvert opp til meg så hadde rifla bare blitt værende.

Men "onkel" syns vist at jeg begynner å få nok våpen......kan ikkje forstå hva han snakker om :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...