Jump to content

Ny stokk til remington.


700 sps tactical

Recommended Posts

Jeg har ingen erfaring med denne stokken, men jeg tafset på den på Shot Show. Og den framstår som riktig så lekker. Den har beddeblokk i aluminium og mange bells and whistles som i utgangspunktet skulle appellere til opptil flere her inne. Jeg likte den veldig godt i hvert fall.

 

Men den er jo ikke av de aller billigste. Og da kan man gjerne sammenligne den med tilsvarende kreasjoner fra f.eks. McMillan, H-S Precision, JP og Allen.

Link to comment
Share on other sites

Allen er hur läcker som helst. Ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder. På bilder virker den litt plastic fantastic, men altså ikke i virkeligheten. Mener å huske at Practac har den i sortimentet.

 

Beklager OT. :oops:

 

Da må jeg ringe Jørn å høre hva den kommer på.Har betalt halve summen i

forskudd hos Allen, men da var daler`n 40 % billigere. :shock:

 

Morten

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

No er riggen endelig komen tilbake fra våpensmeden Albert Inge Rafdal. Som har beddet mcmillan A5 stokken og montert på lyddemper. Er fornøyd med den jobben han har gjort med rifla :!: Har vert på banen og testa den i dag med brukende resultat :wink: Fikk prøvd den på 100m og 200m skal prøve på lengre hold seinare var så dårlig vær i dag.

Eg brukte 150grs sierra og n11 legger ved bilder av samlinger på 100 og 200m

 

v4a0eg.jpg

 

29f4bv6.jpg 5 skudd samling på 100m :D

 

2ps4xhc.jpg 3 skudd samling på 200m på eit 100m innstikk :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...