Jump to content

Kåre Haglelader


sexppc

Recommended Posts

Nærmeste jeg kom var dette; http://home.no.net/bharsvik/enkeltsider/lagehagl.htm Adressen og tlf. nederst på siden

 

Jeg må dessverre bare si at en god del av informasjonen som ligger på hjemmesiden min rett og slett har gått ut på dato. Imidlertid har jeg seriøse planer om å gjøre en skikkelig ansiktsløftning på siden etter hvert. Har en masse nye ideer om stoff som kunne vært med, og i tillegg en del ting som skal fjernes. Jeg må bare bli ferdig med båten min først. Tror den er ferdig i løpet av januar. Dere husker kanskje tråden "Vi bygger båt! Fra tegnebord til jaktstart" fra Sluttstykket? Denne båten lages på samme skroget, bare litt lengre og med mye mer stæsch... Vurderer å lage en ny tråd om den her. :twisted:

 

Ellers beklager jeg at dette ble mye off-topic....

Link to comment
Share on other sites

Kåre har telefon: 57743334 og mobil 90106334. Han er ikke den letteste å treffe på telefon, men prøv i mellom 1900-2100.

Han driver ellers å planlegger å ta inn en stort parti med forladninger (Gualandi) og tennhetter. Han er interessert i at personer som vil være med på en slik bestilling tar kontakt. Større ordre = billigere pris.

Han skaffer også presser og utstyr, pluss at han villige deler råd og tips til lading og jakt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...