Jump to content

22. Begynner pistol til Jr?


Kjetil Larsen

Recommended Posts

Hei. 

Jr har gått over fra luft til skarpt. 12 år gammel og skyter som en prins, naturtalent. 

Noen anbefaling om type pistol. Må være lett og helst litt liten. Mulighet til lyddemper. Brukes til target men godkjent hels til flere klasser. Han ønsker ikke ren mach pistol enda. Må ikke for dyr da jeg regner med han vokser ut sv den etterhvert. Jeg har allerede en S&W 422 22LR. som vi øver med. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Følg OL og VM-medaljene.

 

Hi Standard Supermatic Citation. Fåes i strøken tilstand til 2000.- på finn. Utrolig lett å lage piper til denne eller kjøpe fra butikk ved å slakte et annet bruktvåpen. Da får man også reservedeler.  Uansett om det heter S&W mod 41 eller alle utgaver av stenguns fra Ruger, HiStandard'en var førstevalget til det amerikanske landslaget på 60/70-tallet.

 

Hammerli 208. Gikk en strøken på finn for utrolige 2200.- for en uke siden. Hjerterått å montere lyddemper på denne. Har fremdeles verdensrekorden på std pistol satt på 80-tallet hvis jeg ikke husker feil.

Edited by Torf
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

9 timer siden, Kjetil Larsen skrev:

Hei. 

 12 år gammel og skyter som en prins, naturtalent. 

Hammerli X-Esse Stenvaag kan være noe å tenke på. Kan brukes i sivilpistol, meget godt avtrekk og presisjon. SIG-p938-22 også aktuell.

Kjøp no skikkelig, Prinser fortjener det beste 😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...