Jump to content

Stokk te BRNO MOD 2


Silencer

Recommended Posts

Meinar det var sharpshooter her på forumet, som har den stokken på den første linken eg linka til. Og den trur eg er tilpassa til Brno. Men klart, litt små justeringer og bedding, må du vel pårekne, skal den bli 100%.

 

Ellers så kan du kjøpe stokken min, hvis eg skulle finne på å lage meg ein ny ein... Men det kan nok bli litt fram i tid. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Meinar det var sharpshooter her på forumet, som har den stokken på den første linken eg linka til. Og den trur eg er tilpassa til Brno. Men klart, litt små justeringer og bedding, må du vel pårekne, skal den bli 100%.

 

Ellers så kan du kjøpe stokken min, hvis eg skulle finne på å lage meg ein ny ein... Men det kan nok bli litt fram i tid. :mrgreen:

 

Den va vest heimelagd meine eg!?

Litt modifisering e ikkje nokka problem. Planen va å lage nokka tøft utav en gammel stokk så vi slapp å lage heilt ny..

Hadde ikkje så løst å bynne å leke me stokken eg har :?

Link to comment
Share on other sites

Var det stokken min, eller Sharpshooter du meinte var heimelaga ? Min er det, men den plast stokken, som Sharpshooter har, det er den stokken som eg linka til i tråden min. Og det var den eg meinte, som kanskje måtte små tilpasses og beddes.

 

Nei, hadde eg hatt ein orginal stokk, som var heil, så hadde alt vært ok det. Men den er desverre knekt, så det var grunnen til at eg laga meg ein stokk sjølv. Og den er desverre litt kort, så eg skal lage til et eller anna på den. Men har ikkje funne heilt passelig treverk, og tatt runden med det. Men til sommaren kanskje, hvis ikkje eg får ånden over meg i vinter/vår. :)

Link to comment
Share on other sites

Heisann

 

Så *navnet* mitt ble nevnt her.

Var det denne stokken dere tenkte på?

 

tactical%20stock.jpg

 

Jeg la ut et slik bilde mener jeg for lenge siden her inne. Men det stemmer ikke at jeg har en slik stokk på min CZ Varmint.

Enn så lenge så har jeg en standard Varmint stokk på den.

Den frister, kan ikke si annet 8)

Men har også tenkt tanken på og lage en laminat stokk lik den der eller AI.

Får se om jeg finner målene til AI stokken på nett slik at jeg får tegnet en *modell*

 

mvh

 

John-A

Link to comment
Share on other sites

Var det stokken min, eller Sharpshooter du meinte var heimelaga ? Min er det, men den plast stokken, som Sharpshooter har, det er den stokken som eg linka til i tråden min. Og det var den eg meinte, som kanskje måtte små tilpasses og beddes.

 

Nei, hadde eg hatt ein orginal stokk, som var heil, så hadde alt vært ok det. Men den er desverre knekt, så det var grunnen til at eg laga meg ein stokk sjølv. Og den er desverre litt kort, så eg skal lage til et eller anna på den. Men har ikkje funne heilt passelig treverk, og tatt runden med det. Men til sommaren kanskje, hvis ikkje eg får ånden over meg i vinter/vår. :)

 

 

Var nok din.. Må ha misforstått nokka istad..

Ka du like å bruke slags materiale te stokka? Spør av nysgjerrighet..

Veit mange like nøttetre.. Hardt som juling.

 

Uansett: Fin stokk du har lagd. Arti å se folk som er litt nevenyttig me treverk.

Link to comment
Share on other sites

Eg har kun laga denne stokken her, og den er laga av Alm. Ikkje det hardeste treet, men hardt nok. Men det er nok ikkje det beste materialet å lage stokker av. Alm er litt lett å flise opp, ved maskinering, og litt sprøtt.

Men emnet var ikkje så aller værst. Det skulle berre vært 10 cm lengre emne, så hadde det vært topp.

 

Men ellers så er det vel nøttetre, svartorr og laminert treverk som blir mykje brukt.

Link to comment
Share on other sites

Eg har kun laga denne stokken her, og den er laga av Alm. Ikkje det hardeste treet, men hardt nok. Men det er nok ikkje det beste materialet å lage stokker av. Alm er litt lett å flise opp, ved maskinering, og litt sprøtt.

Men emnet var ikkje så aller værst. Det skulle berre vært 10 cm lengre emne, så hadde det vært topp.

 

Men ellers så er det vel nøttetre, svartorr og laminert treverk som blir mykje brukt.

 

Du kan vell lage en kolbeforlenger?

Har lagd i nøttetre til hagla.

Link to comment
Share on other sites

Jepp Silencer, planen er å lage både kolbe forhøgar og forlengar på den stokken. Må berre rote meg gjennom dreie materialen min, og prøve å finne eit emne som er ganske likt i treverk/farge som stokken min.

Så den er fortsatt ikke 100% ferdig. :)

 

blir sekkert kult;)

du får ta å hive ut bilda om du sett igang me nokka;) arti å se prosjektan te andre.

Link to comment
Share on other sites

Jepp, hvis eg bruker litt tid på det, så blir det iallefall betre enn orginal stokken. Med unntak av nettskjæringene, det har eg ikkje våga meg på... Men kanskje ein dag ein får tid kombinert med tålmodigheit... :)

 

Ja tålmodighet og tid e vell nokka av det vektigste når man hold på me sånt meine eg:)

Uansett, vest det skulle falle deg inn en dag å bynne me det så oppdater oss:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...