Jump to content

Grå elghund valp har fått nytt hjem!


LeivVidar

Recommended Posts

Jeg har tatt tapet av vår elghund Birk ganske tungt og tenkt veldig mye på han i det siste. Til helga skal jeg og pappa dra til Saltdal å hente en ny gråhund valp, "erstatteren" til Birk :) Herregud som jeg gleder meg! Ingen ting er jo finere enn en gråhund valp! Når lørdagen er over skal jeg oppdatere tråden med bilder :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til og se bilder av valpen ja, skal bli virkelig artig. Særlig hvis du følger opp med bilder. :D

 

Klart jeg skal følge opp med bilder etterhvert som den vokser! Jeg er veldig spent på hvordan det blir på jakta til høsten. Da er den jo ett år og den bør jo da kunne slippes etter elgen

Link to comment
Share on other sites

Da har vi vært å hentet valpen å jeg sier bare herregud så nusselig den var! Vi fikk to å velge mellom, så det ble den minste og mørkeste

 

normal_DSC00085.JPG

Vi tok den bakerste på dette bildet

 

normal_DSC00087.JPG

Dattra mi sammen med valpene. Vi tok den som sitter å klør seg. Han var ikke fotogen i det hele tatt idag, fikk ingen gode bilder av han idag, den andre derimot, han stilte opp på hvert ett bilde :)

 

normal_DSC00088.JPG

Han er utrolig skjønn!

 

Skal komme med flere bilder neste helg, da skal jeg hjem :D Gleder meg veldig mye allerede!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...