Jump to content

Er dette et godt kjøp ?


KjetilB

Recommended Posts

Hei!

Jeg har fått et tilbud på en lite brukt (skal i flg selger kun være skutt 5 skudd) Smith & Wesson mod. 422 i kal. 22. Prisforlangende er kr. 1990,- Jeg har forsøkt å google denne pistolen, men finner lite på norske websider, noe som gjør det vanskelig å sammenligne pris.

Mitt spørsmål til forumet blir derfor om dette er et godt kjøp ?

Link to comment
Share on other sites

bortsett fra m41 har smith sine 22 pistoler aldri slått helt an. de konkurrerer mot Ruger mk1/2/3 og Brownigs buckmark. buckmarken får du faktisk ny for 2 lapper hos intersport i bogstadveien.

ruger mk1 pleier gå for en tusenlapp brukt, brukte mk2 1500-2500.

om du liker pistolen, og vil ha den av den grunn, er det ikke noe elendig kjøp, men du kan jo forsøke å prute.

jeg mener at disse pistolene er verdt mindre enn 2000 i og med at markedet ikke vil ha dem her i norge, du får antagelig ikke solgt den igjen.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Jeg har fått et tilbud på en lite brukt (skal i flg selger kun være skutt 5 skudd) Smith & Wesson mod. 422 i kal. 22. Prisforlangende er kr. 1990,- Jeg har forsøkt å google denne pistolen, men finner lite på norske websider, noe som gjør det vanskelig å sammenligne pris.

Mitt spørsmål til forumet blir derfor om dette er et godt kjøp ?

 

Jeg vil påstå at det å betale mer enn 1000.- kr for denne, gjør du ikke :!:

Link to comment
Share on other sites

Disse er ikke så gale,,,

http://www.wingevapen.no/index.php?id=4285

- om du er ute etter et greit nybegynner våpen og helst vil ha en S&W

 

Mange som har kjøpt disse i de siste åra, så at det ligger en brukt et sted til salgs til en grei pris, ca 1500.- tror jeg på :D

 

Kjennetegn er svært gode sikter og grep :D

Resten er som prisen,, ikke i toppklasse, men svært brukbart :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...