Jump to content

Våpenskap S3-1 lås


jorgenht

Recommended Posts

Hei, jeg registrerte meg i håp om hjelp med et våpenskap. 

Jeg kjøpte dette for å overdra noen våpen etter min far, ifm våpensøknad. Dette har drøyd veldig lenge og når jeg nå endelig skulle bolte dette fast, etter 7 år! får jeg det ikke opp. Mistenker rustdannelse. 

Er det noen kloke hoder der ute som kan hjelpe meg? 

Får vridd nøkkelen rundt, og skal åpne døra, kan vri dørhendelen rundt men får ikke åpnet. 

Har påført rikelig med rustløser uten at det gjør noe med saken- kommer nok ikke på innsiden? 

Så dette ikke skal virke mistenkelig, legger jeg ved bilder av skapet det gjelder- med nøkler og i forskjellige posisjoner. Så det synes at skapet er løst. 

 

31BC43FF-9907-4761-94FA-31F417C1648D.jpeg.c93f0f955fc2c862623da2dea3dd16b9.jpegE532EAC4-F279-4942-9D74-D3F5409CE151.jpeg.fea02215c687039f861aa85bff3a0d46.jpeg

Håper en vennlig sjel har en løsning. 

 

Mvh Jørgen. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hvordan dette er konstruert, men det kan kanskje være låsebolter som er litt ute av stilling. Prøv å bevege låsehåndtaket raskt opp, og igjen noen ganger. Det kan få ting til å falle på plass, hvis noe er ute av stilling. Du kan også prøve å riste på skapet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...