sandman1 Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Kort sagt, hvilke finnes? Skal ha på klakker eller skinne for sikte.... (Mauser). Litt dumt dersom jeg prøver selv og misser totalt med retning, tipper de har en jigg/ sikteskinne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sørlandsjeger Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Pedersen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikr Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Oppe ved Bråvann mener jeg det er et børsemakerverksted. Husker desverre ikke navnet i farten..Ser det fra veien, mener det er på høyre side på vei opp.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noveske Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Oppe ved Bråvann mener jeg det er et børsemakerverksted. Husker desverre ikke navnet i farten..Ser det fra veien, mener det er på høyre side på vei opp.. De har lagt ned butikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tikka308Stoeger12-89 Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Oppe ved Bråvann mener jeg det er et børsemakerverksted. Husker desverre ikke navnet i farten..Ser det fra veien, mener det er på høyre side på vei opp.. Butikken er lagt ned, men børsemakertjenester trodde jeg fortsatt var tilgjengelig http://www.borsemakeren.no/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skaubjønn Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 De het Kristiansand Børsemakerverksted. De har lagt ned butikken ja, men mener det er dem Pedersen Vaabenlager bruker (?), så da er børsemakerverkstedet ikke nedlagt, kun våpenbutikken. Finner dem ikke på gule sider... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noveske Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Pedersens Vaabenlager har ingen tilknyting til dem, nei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandman1 Posted November 24, 2008 Author Share Posted November 24, 2008 De hadde verkstedet også der ute i Vågsbygd, jeg var der for noen uker siden, ikke tegn til dem, flyttet? Vel, vel, andre? Helst oppegående.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skaubjønn Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 De som var i Vågsbygd er oppegående. Det står jo telefunnummer 412 77 625 og mail i linken et par hakk opp på denne siden.. Bent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikr Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Vennesla er jo ikke langt unna. Ole Eidet tror jeg han heter mener det er mxsport ( eller gsport, jammen ikke sikker). Kan like godt levere den til de. mener han har et brukbart rykte og.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeger84 Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 De har ikke lakt ned menn de er litt vanskelig å studere å drive børsemaker verksted på fulltid. men de tar jobber så sant de har tid til de. så de er bare å ringe å høre om dere kan lage en avtale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tikka308Stoeger12-89 Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 Etter søk på nettet, fant jeg disse 2: * Børsemaker Kjell Waage, Brennåsen tlf 38 18 14 85 * Larsen Biathlon http://larsenbiathlon.com/ Kjenner også "hobby-børsemakere" - for info, send pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harekalle Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 Kan anbefale Kjell Waage i Brennåsen. Eldre og hyggelig kar med greie priser. Har bla vært hos han med drillingen for gjennomgang og smøring av mekanismen (ikke alle ville gjort dette så bra). Han har verksted i kjelleretasjen i huset sitt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
35 VRM Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 Er vel ikke langt til Jakt og Friluft? Bruker Petter der. 35 VRM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sako75 Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 Vennesla er jo ikke langt unna. Ole Eidet tror jeg han heter mener det er mxsport ( eller gsport, jammen ikke sikker). Kan like godt levere den til de. mener han har et brukbart rykte og.. Er det ikke han Aaberg (ex Sako og Tikka/Valmet/FinnClassic) bruker? Mener også å ha hørt mye bra om han. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts