Jump to content

Kombinert riflebag og skytematte


klabbogbabb

Recommended Posts

Ute etter å kombinere litt utstyr, har lyst til å kjøpe en riflebag som man ruller ut til et underlag for å skyte liggende på. Lurer på om noen har sett et slikt produkt til salgs i Norge og eventuelt kanskje har et de kan anbefale.

 

Vet at det finnes litt her og der men vil gjerne ha noe med litt kort leveringstid uten å bekymre meg for internasjonal frakt, moms, toll, osv, osv..

Link to comment
Share on other sites

2Alfa/Armygear hadde denne på utsalg, siste på lager (derfor er den også borte fra deres sider), så jeg kjøpte den på impuls.

 

Den kunne godt hatt et underlag man ruller ut, slik den er satt opp bruker man bare selve baggen utbrettet som en slags halv skytematte. Den har heldigvis slike løkker for tofoten, disse er nærmest som en juksekode for tofotskyting så det er jeg fornøyd med. Masse diverse smarte løsninger for festing og hurtig utpakking av riflen også, en ganske god optikkbeskytter som faktisk har plass til månekikkerten jeg har prestert å belemre Tikkaen min med, samt en del MOLLE i begge endene for litt lommer og slikt, og masse plass til alt av pikkpakk man drasser med seg i sidelommene.

 

Vet ikke om jeg ville betalt full pris når den er konstruert i den dominikanske republikk, men det er bare meg og mine merkelige preferanser. Kvaliteten ved første øyekast ser helt fin ut, men det skal jeg ikke si sikkert før jeg har dratt den gjennom skogen noen ganger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...