Roy Posted November 22, 2008 Share Posted November 22, 2008 870 er vell en av di mest solgte haglene i verden,derfor lurer jeg på om noen vet hvilken ammo som går bra i hagla (skudd bilde etc).? på forhånd takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malle Posted November 22, 2008 Share Posted November 22, 2008 Hva skal du bruke den til? Til skogsfugl har jeg brukt Eley Alphamax #4 som tegner godt både i 870'en og Rugeren min. Tungsten har jeg derimot ikke fått til å tegne godt. I "gamledager" fungerte Nittedals spesial med papphylse meget godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Posted November 22, 2008 Author Share Posted November 22, 2008 bruken er for det meste rev, storfugl, kråke, skarv og rype. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vereide Posted November 22, 2008 Share Posted November 22, 2008 Tror jeg ville variert haglestørrelsen en del til det viltspekteret der! 7'er holder etter min mening ikke til skarven hvertfall, og en 4'er blir for glissent til rypa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Posted November 22, 2008 Author Share Posted November 22, 2008 ja det jeg og mener så i stede for å kaste bort penger på skudd når jeg vet kompetansen er her... blir jo flere typer skudd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts