Marlinman Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 I og med at ei bøylerifle har ein annan mekanisme og inneheld ein del flerre deler enn ei vanleg boltrifle så kan det vera greitt med ein HowTo på koleis ein demonterar ein slik mekanisme. Einaste verktøy som er naudsynt er flate skrujern i ymse storleikar. Det beste er sjølvsagt holslipte skrujern i akkurat rett storleik. Eg brukar i nøden ein Leatherman med tilhørande bits og det fungerar fint. Eit gamalt laken e.l. oppå arbeidsbenken hindrar striper i våpenet og at skruer og andre smådeler rullar på golvet. 1. Sjekk at kammer og magasin er tomt. 2. Sjekk at kammer og magasin er tomt ein gang til. 3. Spenn hanen (33) og opne mekanismen om lag 1/3. 4. Skru ut bøyleskrua (24) og trekk ut bøylen (20): 5. Trekk sluttstykket (6) bak og heilt ut av låskassen. Plukk ut utkastaren (18): No er rifla klar for løpspuss frå kammerenden. Krav til at vital del (sluttstykke) er fjerna er også oppfylt. Om ein skal transportra rifla med sluttstykket fjerna så kan det vera lurt å setja bøylen på plass att for å verna avtrekkaren. Sett på kryssboltsikringa og spenn ned hanen slik at den kviler på kryssbolten. Vidare demontering for grundig puss og vedlikehald: 6. Skru ut skjefteskrua (68): 7. Trekk bak skjeftet (10): 8. Spenn ned hanen (33). Dette er litt komplisert. Avtrekkarsperra (74) må trykkast inn samtidig som ein tek avtrekk og slepp ned hanen. Med eit grep som vist på biletet let det seg gjera: 9. Demonter slagfjøra (35). Skubb mothaldet for slagfjøra (36) sidevegs ut av inngrep med sporet i underbeslaget (92): 10. Skru ut haneskrua (34): 11. Skru ut underbeslagsskrua (73) på venstre side av låskassen, rett over bøyleskrua. 12. Skru ut framre underbeslagsskrue (72): 13. Trekk ned undebeslaget (92): 14. Plukk ut låseblokka (44): 15. Plukk ut hanen (33): 16. Skru ut skrua for patronheisen (15), på høgre sida av låskassen, rett ved sida av sikringa: 17. Plukk ut patronheisen (11): 18. Skru ut skrua (43) for ladeportdekselet (42) og plukk det ut: 19. Skru ut skruene i fortrebeslaget (32), lat beslaget (30) stå som det gjer til ein har fått løyst magasinet: 20. Skru ut magasinskrua (48): 21. Plukk ut magasinskrua (48) utan å trekkja ut magasinet: 22. Lirk magasinet ut frå løpet samstundes som ein hald magasinpluggen (47) på plass: 23. Ta ut magasinpluggen (47) samtidig som ein prøver å unngå at både magasinplugg og magasinfjør(49) går ut i bane. Ta ut pluggen med høgre handa og lat venstre hand bremsa på fjøra: 24. Trekk fortrebeslaget (30) litt fram på magasinet (45) og trekk fortreet ut og fram frå løpet (81): 25. Ta vekk fortre (29) og magasin (45) og plukk ut tilbringaren (46): 26. Vri magasinet med bulken opp og trekk ut magasinet. Då er alt klart for grundig reingjering og smørjing. Ytterlegare demontering er eigentleg svært sjeldan naudsynt og krev ein del meir verktøy. Som den klåfingra personen eg er har eg sjølvsagt gjort det og, men meir om det ved eit seinare høve. MONTERING: 1. Hald ladeportdekselet (42) på plass med venstrehanda og skru inn skruen (43) med høgre. Denne skruen kan det vera lurt å låsa med litt locktite. Løsnar den litt kan dekselet koma i ulage og føra til matefeil og forkiling. Einaste måten å løysa det på er å demontera mekanismen. Det er litt kjipt å oppdaga når ein skal setja seg ned på post... 2. Sett inn patronheis (11) og skru inn patronheisskruen (15): 3. Sett inn låseblokka (44): 4. Sett på plass underbeslaget (92) og skru inn framre (72) (under) og mitterste (73) (venstre side over bøyleskrua) skrue. 5. Tre hanen (33) inn frå oversida: 6. Sett den på plass og skru i haneskrua (34): 7. Tre slagfjøra (35) på styrepinnen (40) og sett på plass mothaldet (36). Dette gjer ein ved å bruka mothaldet som ei vektstang: Sjekk at hanen er nedspent. Set mothaldet ned i sporet i underbeslaget og sjå til at fjørstyringa treffer holet i mothaldet. Spenn opp fjøra ved å pressa mothaldet framover / nedover: 8. Set på plass skjefte (10) og skru inn skjefteskrua (68). 9. Sett magasinet (45) på plass i fortreet (29) og tre fortrebeslaget (30) inn på magasinet. Set bakkant av magasinet /fortreet litt på skrå mot låskassen og før magasin / fortre på plass mot løpet. Når framkant av magasinet byrjar å entra på magasinfestet (50) puttar ein inn tilbringaren (46) (holet fram) og magasinfjøra (49) inn i magasinet. Press fjøra inn i magasinet med høgre neven samstundes som ein styrer med venstre. Når fjøra er heilt inne held ein den der med venstre handa og set magasinpluggen (47) på plass med høgre. (Det er omlag her operasjonen pleier å verta avbroten av eit "spjoing" etterfølgd av heftige ukvemsord...) Så er det berre å lirka magasinet inn på festet og skrua magasinskrua (48) lausleg til. Så set ein fortrebeslaget (30) nøyaktig på plass og skruar inn beslagskruene (32). Til slutt skruar ein magasinskrua (48) heilt til. 10. Sett inn utkastar (18) og sluttstykke (6). Sett inn bøylen (20) og skru inn bøyleskrua (24). Då skulle alt vera på plass att. NB Kvalitetssikring av framgangsmåte gjenstår. Dvs at eg skal demontera og montera etter anvisinga, så får eg sjå om det vert deler til overs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stalker Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Skikkelig bra jobbet dette her! Interessant! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlavM Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 TAKK!! Bortsett fra høyere lønn, var det akkurat hva jeg trengte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WinMag338 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Veldig bra dokumentert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sammleren Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 (edited) . Edited March 21, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruttlysten Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Fint dokumentert, du verden så bra dette var Jeg har ikke i vært i nerheten av å plukke byrsa mi så langt ned enda Men jeg skifter snart till en kamomalt plastet stock og kolbe,, det blir artig. Jeg liker ikke å skrue mere en nødvendig, skall jeg være ærlig.. så hva sier dere til meg, skall jeg trixe på plass "happy trigger,n" sjølv eller skall jeg la en våpentekniker gjøre det? MVH Niclas, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vereide Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Prioritert tråd, prioritert tråd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MorganKane Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 skall jeg trixe på plass "happy trigger,n" sjølv eller skall jeg la en våpentekniker gjøre det? MVH Niclas, Går fint å sette på plass denne selv, det anbefales selvsagt børsemaker til alt som har med sikring og avtrekk å gjøre.. spesielt av litt overnervøse amerikanere. Men hos meg var det i allefall en 'drop in part'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruttlysten Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Ja, det blir å prøve sjølv først. Takker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.