Jump to content

Jaktfelt klær( sporter klasse)


gaupejeger

Recommended Posts

Jeg skyter i sporting B - klassen. Har en junior Dagfinrud jakke, og en junior Dagfinrud bukse. Synes buksa er grei, da junior-buksa ikke var av stiv canvas da jeg kjøpte min. Jeg synes heller ikke at stive DFS-bukser er nyttig på jaktfelt.

Det jeg liker med min bukse, er at den har asfalt-bøter på knær og bak. Det gir godt feste, og man blir ikke våt i rumpa med en gang.

 

Forslag:

Vanlig, rumslig og god bukse. Sy på asfaltlapper eller lignende på knær og bak.

 

mvh Dagl

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte meg ny bukse nå på Våpensmia på Dokka. Helt grei bukse synes jeg, men har ikke noe å sammenligne med da jeg ikke har brukt skytterbukse tidligere. Kostet 2200 kr for standard-størrelser. Jeg trengte ikke målsydd. Skal bruke den til jaktfelt. Er uvandt stiv å gå i, men det skal den vel være skal man dra noe nytte av den! Hjelper mye på stående føler jeg, men vi får se til vinters hvor mye den hjelper :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
hvordan er den? har ogsaa lurt litt paa den, men virker veldig varm!

 

 

passet bra, noe stiv nå, men når jeg får brukt den litt så hjelper det.

 

Varm, jeg jeg prøvde den bare inne jeg og det viser 23.6 grader inne og når jeg tok på meg den ble jeg varm ja. men ute til jaktfelt passer den fint.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...