Jump to content

Rengjøring


iscariah

Recommended Posts

 Hva er det som er så bra og etterlengtet med dette middelet,.. ja, bortsett fra livsfarlig å svelge å få i øynene eller på hud  9_9

 

PS. En bjørn er også avbildet,.. skummelt med bilder av Ulv og andre rovdyr i disse tider.

Edited by bobby
legge til
Link to comment
Share on other sites

Den varer iaf sikkert lenge ;)

 

Leste litt om den på Am. forum og det var litt delte meninger om dens evne å fjerne mantelbelegg.

 

Nå er ikke jeg den som pusser riflede løp for ofte. - Er kanskje "offer" for troen at for mye pussing gjør mer skade enn nytte,..mine rifler og pistol/revolver får en skikkelig omgang/ puss "bare" ca 3-4 gonger pr år.

 

Mine haglpiper er jeg mer nøye med og de blir som regel pusset og er blanke etter bruk :-D.

 

Den solventen jeg har og bruker nå er Kleenbore nr 10. 

Er ellers meget fornøyd med finske "Forrest" (Bore Cleaning Foam),- lettarbeidet og virker bra på mantelbelegg.

Edited by bobby
Link to comment
Share on other sites

Jeg er forsiktig med å bruke sterke rengjøringsmidler for ofte i løp og tønne. Men jeg tok en runde med Butc'h Bore Shine på et polygon løp til en Tanfoglio som jeg hadde gitt opp å få rent tidligere. Det satt små avleiringer fra mantelkuler igjen i løpet. Etter en runde med BBS så var løpet som nytt. Det er sterkt og effektivt på inngrodd skitt ingen tvil om det. Denne ble solgt her hjemme tidligere men det ble stopp pga nye frakt lover. Jeg fikk det sent via min add hos JetCarrier.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...