Jump to content

Montasje for Zeiss kikket med 56 lysåpning på Remington 700


alces

Recommended Posts

Er ute etter tips og råd om en fast stålmontasje til en Zeiss kikkert med 56 lysåpning til en remington 700 kasse. Jeg ønsker en montasje som får kikkerten lavest mulig. Noen som har/kjenner til montasjer som klemmer kikkerten helt ned på løpet ,eller må det modifiseringer til fra børsemakeren for å få dette lavest mulig?

Link to comment
Share on other sites

Bortsett fra at den ikke er spesielt snill med siktene. Ekstremt lett å få skrapt opp røret med Leupold stålmontasje.

 

 

Hvordan klarer du det? Jeg har montert 1000 vis å å ikke klart dette i det heletatt. Og hvilke Leupold motasjer er det du har prøvd med? Vist det er STD montasjene så må du ikke bruke kikkerten som brekkstang for å få den fremre montasjen på plass, da blir det fort riper. Er det QRW/PRW montasjen så er det bare å legge to papirlapper mellom kikkertsikte å montaje. Null riper i det heletatt og du fjerner bare papiret når montasjen er på plass.

 

Flink du er!

 

Har stort sett gått greit med de jeg har montert sjøl,

men ikke fullt så fine alle siktene jeg har hatt og videreformidlet som har stått i slike montasjer...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...